اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حرم مطهر شاهچراغ(ع) میزبان برگزاری مراسم شب‌های قدر

همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر، ویژه برنامه‌های مختلفی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام برگزار می‌شود.

حرم مطهر شاهچراغ(ع) میزبان برگزاری مراسم شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون فرهنگی و تبلیغات حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعلام کرد: این ویژه برنامه‌ها از ساعت ۲۳ تا ۳ بامداد شب‌های قدر در صحن حرم مطهر با تلاوت قرآن آغاز می‌شود و در ادامه، دعای جوشن کبیر قرائت خواهد شد.

پس از آن، سخنرانی مذهبی و مراسم قرائت دعاهای ابوحمزه ثمالی و مراسم قرآن به سر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سلامی در تشریح این برنامه ها اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت ماه در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان، دعای جوشن کبیر با نوای حجت‌الاسلام احمدی و حاج سعید خائف پناه قرائت می‌شود. حجت الاسلام و المسلمین فرهنگی به ایراد سخن خواهد پرداخت و حاج کاظم محمدی دعای ابوحمزه ثمالی را قرائت می‌کند.
 
وی ادامه داد: در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان که مصادف با شب شهادت حضرت علی علیه السلام است، حاج خلیل نگهبان و حاج مهدی عرشی دعای جوشن کبیر را قرائت می‌کنند و در ادامه آیت الله دژکام، تولیت حرم مطهر پیرامون فضایل و مناقب مولای متقیان به ایراد سخن می‌پردازد و پس از آن حاج کاظم محمدی، دعای ابوحمزه ثمالی را قرائت خواهد کرد.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر گفت: ۱۵ اردیبهشت ماه، همزمان با شب ۲۳ ماه مبارک، دعای جوشن کبیر با نوای حاج سید عباس انجوی و کربلایی فتح اللهی قرائت می‌شود و در ادامه آیت الله سید احمد خاتمی به ایراد سخن خواهد پرداخت و حاج کاظم محمدی دعای ابوحمزه ثمالی را قرائت می‌کند.

سلامی افزود: پایان‌بخش برنامه های هر سه شب قدر نیز قرائت دعای قرآن به سر خواهد بود.

برپایی نمایشگاه امیر دل ها از ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت ماه، ویژه برنامه برای کودکان در لیالی قدر و برپایی ایستگاه صلواتی در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان در صحن حرم مطهر از دیگر برنامه های این ایام است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول