اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نحوه برگزاری آزمون‌های پایان تحصیلی دانش‌آموزان زنجانی اعلام شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش نحوه برگزاری آزمون‌های پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان استان زنجان اعلام شد.

نحوه برگزاری آزمون‌های پایان تحصیلی دانش‌آموزان زنجانی اعلام شد

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر خود قرار داد که از جمله آنها می‌توان به فرآیند آموزش دانش‌آموزان به صورت حضوری اشاره کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های درس در سال تحصیلی گذشته به صورت مجازی و رفع اشکال دانش‌آموزان به صورت حضوری و مجازی عنوان کرد: امتحانات همه پایه‌های ابتدایی با نظر و ارزشیابی حاصل شده در طول سال توسط معلم و با نظارت مدیر به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات پایه‌های هفتم، هشتم متوسطه اول و دهم و یازدهم متوسطه دوم نیز با نظر و ارزشیابی در طول سال توسط معلم انجام می‌شود، بیان کرد: این ارزیابی با نظارت مدیر به صورت غیر حضوری صورت خواهد پذیرفت.
 
مظفری با اشاره به اینکه در استان زنجان در  امتحانات مقطع پایه نهم 14 هزار 300 دانش‌آموز شرکت خواهند کرد، افزود: امتحانات این دانش‌آموزان در 433 مدرسه برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این آزمون با سؤالات هماهنگ استان براساس مصوبه 977 شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری این آزمون‌ها به شرط مجوز ستاد کرونا به صورت حضوری از تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه تا 17 خرداد‌ماه سال‌جاری در ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در زنجان با شرکت 8 هزار و 700 دانش‌آموز برگزار خواهد شد، گفت: این آزمون در 96 حوزه امتحانی با میانگین حضور 90  نفر برگزار می‌شود.

مظفری با اشاره به اینکه آزمون این دوره از 27 اردیبهشت تا 24 خرداد‌ماه برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این آزمون ساعت هشت صبح برگزار می‌شود.  
 
وی اضافه کرد: ارزشیابی دروس کارگاهی شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری با مسؤولیت و نظارت معلم در سطح مدارس به صورت داخلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول