اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت نام افراد جوان در انتخابات شوراهای اسدآباد/ ۶۱ درصد داوطلبان کمتر از ۴۰ سال دارند

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد با اشاره به ثبت نام افراد جوان در انتخابات شوراها گفت: ۶۱ درصد از داوطلبین در سه نقطه شهری کمتر از ۴۰ سال سن دارند.

ثبت نام افراد جوان در انتخابات شوراهای اسدآباد/ ۶۱ درصد داوطلبان  کمتر از ۴۰ سال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، سعید کتابی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سه نقطه شهری و تمام روستاهای اسدآباد انتخابات شوراها برگزار خواهد شد اظهار کرد: این مناطق از نظر ثبت نام به حد نصاب  رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه در این دوره از ثبت نام شوراها تمایل ثبت نام افراد جوان و جدید چشمگیر بود که این امر در دوره‌های قبل بی‌سابقه بوده است یادآور شد: در این دوره از ثبت نام شوراهای اسلامی روستایی شهرستان ۶۸ درصد داوطلبان جدید بوده‌اند و ۶۱ درصد آنان زیر ۵۰ سال سن داشته‌اند که این امر نشان از اتفاق‌های خوبی در روند رشد و شکوفایی شوراهای اسلامی روستایی دارد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بر اساس آمار ۶۱ درصد داوطلبان ثبت نام شوراهای اسلامی سه نقطه شهری اسدآباد و آجین و پالیز شهرستان زیر ۴۰ سال سن دارند اظهار کرد: خوشبختانه اقبال جوانان به حضور و شرکت برای ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرستان بالا بوده است.

وی اضافه کرد:از شوراهای اسلامی شهر و روستای اسدآباد درخواست داریم طی سه ماه نیم باقی مانده از عمر شوراهای اسلامی پنجمین دوره تا آخرین ساعت و لحظه کارها و وظایف خود را با قوت ادامه داده و پیگیر باشند و همچنان وظیفه  قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.

 کتابی با تاکید بر ترغیب و تشویق جامعه  توسط شوراها به مشارکت و حضور حداکثری  مردم در پای صندوق های رای و انتخابات گفت: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و توسعه جوامع با مشارکت مردم و احساس مسئولیت شهروندان به‌دست می‌آید.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول