اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع بسته‌های گوشت بین نیازمندان زنجانی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع بسته‌های گوشت بین نیازمندان زنجانی خبر داد.

توزیع بسته‌های گوشت بین نیازمندان زنجانی

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر خیرین زنجانی با همکاری هیأت امنای امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان با هزینه 450 میلیون ریالی یک هزار بسته گوشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: از این بسته‌ها تعدادی بین نیازمندان توزیع و تعدادی نیز تحویل موسسات و نهادهای خیریه شد تا در میان خانواده‌ها و افراد تحت حمایت خود توزیع کنند.

وی تصریح کرد: همچنین مرکز افق این امامزاده نیز دو راس گوسفند به ارزش ۸ میلیون تومان از محل مساعدت خیرین و نیکوکاران این مرکز خریداری و ذبح کردند که به تعداد ۲۰۰ بسته گوشت گرم در میان افراد کم بضاعت تحت حمایت این مرکز توزیع شد.

کرمی گفت: البته هدایای مرکز افق تنها شامل گوشت گرم نبود و اقلامی چون برنج رب، روغن، چای و حبوبات و برخی موارد مشابه را نیز شامل می‌شد که تحویل این خانواده‌ها شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از توزیع ۷۰۰ بسته گوشت گرم در خدابنده خبر داد و گفت: این بسته‌ها بین خانواده‌های کم توان این شهرستان توسط موسسات و نهادهای خیریه همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و سایر موسسات خیریه توزیع شد تا به دست خانوادهای تحت حمایت خود برسانند.
وی تصریح کرد: در روز ولادت حضرت صاحب الزمان در ماه شعبان نیز تعداد ۲۰۰ بسته گوشت گرم به همین صورت توزیع شده بود که با این حساب از ابتدای سال این اداره حدود ۹۰۰ بسته گوشت گرم توزیع کرده است.

کرمی گفت: این کمک‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک‌اندیش این موقوفات است که یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان امانتدار و متولی موقوفات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی اوقاف امسال به صورت مجازی در حال برگزاری است، اضافه کرد: به دلیل ادامه داشتن شرایط کرونایی امسال و وضعیت قرمز اکثر مراکز استان‌ها این برنامه بصورت تجمعی نخواهد بود و تنها به صورت ضبط و پخش از طریق رادیو و تلویزیون، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول