اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فیروزی: داور بازی با خیبر لجبازی کرد/ نباید از نفت آبادان انتظار شق‌القمر داشت

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: داور بازی با خیبر خرم آباد به حرف کمک‌هایش اعتمادی نکرده و لجبازی کرد.

فیروزی: داور بازی با خیبر لجبازی کرد/ نباید از نفت آبادان انتظار شق‌القمر داشت

علی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل خیبر خرم‌آباد در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: تا قبل از 10 نفره شدن موقعیت‌های خوبی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. به دلیل غیبت برخی مدافعانمان، محمد اهل شاخه فشار زیادی تحمل کرد. اگر در نیمه دوم تا حدی خوش‌شانس نبودیم، گلهای بیشتری دریافت می‌کردیم اما اعتراض ما به اخراج امید خالدی است. 

وی افزود: 10 دقیقه پس از دریافت کارت زرد اول خالدی، بازیکن حریف در شرایطی که بیرون از زمین قرار داشت، ناگهان به دستور داور به بازی آمد. این در شرایطی است که طبق قانون باید مسابقه قطع می‌شد و سپس آن بازیکن را راه می‌دادند. پس از اینکه وی برگشت، توپ را برایش ارسال کردند و امید خالدی هم با دست توپ را زد. این حرکت کارت داشت اما قبل از آن نباید اجازه می‌دادند در آن شرایط بازیکن خیبر به زمین می‌آمد.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: داور باید خطای دوم امید خالدی را مدیریت می‌کرد. داور به بازیکنی که 10 دقیقه قبل کارت زرد گرفته، نباید کارت زرد دوم را نشان داده و وی را قبل از اتمام نیمه اول اخراج می‌کرد. تیم ما چندین بازیکن اصلی‌اش را دراختیار نداشت و خیبر هم در زمین خودش بازی می‌کرد. به همین دلیل پس از 10 نفره شدن فشار زیادی به ما آمد. در اواخر بازی هم حملاتمان احساسی بود و موقعیت خطرناکی به وجود نیاوردیم. به همین دلیل نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

فیروزی افزود: بخشی از حملات بی‌هدف ما در آن لحظات به کم بودن مهره در خط تهاجمی صنعت نفت بازمی‌گردد. از طرفی با جلو آمدن ما، خیبر موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد. به هر حال در جام حذفی از اینگونه اتفاقات رخ می‌دهد و نفت آبادان نتوانست حریف دست اولی‌اش را شکست بدهد. 

وی درباره جنجال‌های ایجاد شده در این مسابقه پس از اعلام پنالتی به سود خیبر در نیمه دوم، اظهار داشت: تصور کردم داور چهارم به داور وسط گفته پنالتی بگیرد اما قسم خورد که چنین کاری انجام نداده است. داور وسط ابتدا نقطه پنالتی را نشان نداد و مکث کرد. وقتی چنین کاری انجام می‌دهد، یعنی از بیرون و هدایت شده چنین تصمیمی گرفته است. تنها نفری که می‌توانست به داور کند، کمک‌داور بود. داور چهار و کمک‌داور در جلسه‌ای سه نفره به داور وسط گفتند پنالتی نبوده اما با لجبازی اعلام پنالتی کرد. 

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد:‌ داور در موقعیتی قرار نداشت که صحنه را با دقت ببیند و به همین دلیل تصمیمش اشتباه بود. در این شرایط بهتر بود به کمک‌هایش اعتماد می‌کرد اما با لجبازی کار خودش را انجام داد. در نهایت پنالتی خراب شد اما بهتر بود چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد. 

فیروزی درباره تداوم نتایج ضعیف اخیر صنعت نفت با وجود پرداخت شدن 30 درصد از قرارداد بازیکنانش توضیح داد: هر چند در این هفته بخش زیادی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد اما بازگشت تیم به وضعیت ایده‌آل خیلی مهم است. تنها دو سه روز از پرداخت قرارداد بازیکنان گذشته و در این زمان نمی‌توانیم به همان شکل قبلی بازگردیم. البته مقابل خیبر بازیکنانی مثل رضا خالقی‌فر و محمد اهل شاخه را در اختیار نداشتیم و به دلیل اخراج خالدی، به اجبار حسین ساکی مصدوم را به زمین فرستادیم. نفت آبادان در این بازی تعادل و توازن نداشت. 

وی ادامه داد: وضعیت نفت پس از 10 نفره شدن مقابل خیبر به هم ریخت. خودمان هم قبول داریم تیم ابتدای فصل نیستیم اما این موضوع را به تقویت نشدن نفت آبادان در نیم فصل برمی‌گردد زیرا در آن زمان نتوانستیم نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. پرسپولیس با آن همه بازیکن و مهره در نیم فصل چند بازیکن باکیفیت گرفت و مانند تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان، گلگهر و حتی تیم‌هایی مثل نفت مسجد سلیمان به خوبی تقویت شد. تنها تیمی که نتوانست بازیکنی جذب کند، صنعت نفت بود.

سرپرست تیم صنعت نفت توضیح داد : به جز سینا زامهران، ۲ بازیکن خوزستانی گرفتیم که به دلیل مشکلاتشان در تیم‌های دیگر به صنعت نفت آمدند. باشگاه به دلیل تزریق نشدن به موقع پول نتوانست بازیکنان مدنظر را جذب کند. اکنون هم فقط چند روز از پرداخت بخش دیگری از قرارداد بازیکنان گذشته و در این وضعیت بازگشت به شرایط عادی خیلی سخت است. 

فیروزی تصریح کرد:‌ البته جای توجیهی وجود ندارد. مردم نتیجه می‌خواهند و توجهی به این مسائل ندارند. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ این نتایج ضعیف را جبران کنیم. با این وجود نباید از صنعت نفت که در نیم فصل تقویت نشد، انتظار شق المقر داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول