اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کریمی: ستاد مقابله با کرونا به موضوع اجاره بهای منازل هم ورود کند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: ستادملی مقابله با کرونا که در شرایط خاص کنونی به هر موضوعی ورود می‌کنند، با و رود به موضوع اجاره بهای منازل با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور که بر اثر کرونا بروز کرده، دستگاه‌های مربوطه را مجاب کند تا اجاره بهای منازل از حد متعارف بالاتر نرود.

کریمی: ستاد مقابله با کرونا به موضوع اجاره بهای منازل هم ورود کند

علی‌اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: بیش از یک سال است که بر اثر شیوع ویروس کرونا بسیاری از اقشار مردم معیشت‌شان تحت‌تأثیر قرار گرفته و با مشکلات جدی مواجه شده است. 

وی افزود:‌ در این میان کسانی که حقوق ثابتی ندارند و کار آزاد دارند از حقوق‌بگیران آسیب بیشتری را متحمل شدند و معیشت‌شان بیش از آنها تحت‌تأثیر قرار گرفته است. 

نماینده مردم اراک اظهار داشت:‌اگر چه در مقاطعی بسته‌های حمایتی به مردم داده شد اما پاسخگوی نیاز موجود نبود و نتوانست مؤثر واقع شود.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که امروز مردم با آن مواجهند بحث اجاره بهای مسکن است  طبیعتا اقشار ضعیفی که کار آزاد دارند و امروز درآمدی ندارند و از اقشار ضعیف نیز هستند در سال جدید باید اجاره بیشتری بابت مسکن‌شان پرداخت کنند. 

وی افزود: ستاد ملی مقابله با کرونا برای بحث مقابله با شیوع این ویروس در موضوعات مختلف وارد می‌شود بر همین اساس ضرورت دارد برای جلوگیری از فشار بیشتر به مردم به موضوع بحث اجاره‌بهای مسکن نیز ورود کند و دستگاه‌های مربوطه در این بخش را مجاب کند تا از افزایش غیرمتعارف اجاره بهای مسکن جلوگیری به عمل آیند.

نماینده مردم اراک اظهار داشت: مجلس قانون مالیات بر خانه‌های خالی را به تصویب رساند اما آثار اجرای این قانون شاید در کوتاه‌مدت مشخص نباشد اما در میان مدت و بلندمدت آثار اجرای آن برای مردم محسوس خواهد بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول