اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هزینه آزادی زندانی نقاش پرداخت شد/ تصمیم گرفته بود ۱۲ نقاشی متفاوت از حاج قاسم بکشد

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان از آزادی یک زندانی که ۱۲ تابلوی متفاوت از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقاشی کرده بود خبر داد.

هزینه آزادی زندانی نقاش پرداخت شد/ تصمیم گرفته بود ۱۲ نقاشی متفاوت از حاج قاسم بکشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان امروز در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان اظهار کرد: یک فرد زندانی که به جرم غیرعمد متحمل محکومیت در زندان شده بود تصمیم می‌گیرد که ۱۲ تابلوی متفاوت از شهید سردار قاسم سلیمانی نقاشی کند که مسؤولان رسیدگی به امور آزادی زندانیان تصمیم می‌گیرند این تابلوها را برای تامین هزینه آزادی این زندانی به فروش برسانند.

وی افزود: در جریان برگذاری جشن گلریزان زندان، متولیان مراسم به یکی از خیرین اقلیت‌های مذهبی مراجعه می‌کنند و ماجرای این فرد که به جرم غیرعمد متحمل محکومیت در زندان شده است را با وی در میان می‌گذارند.

مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان عنوان کرد: این خیر اهوازی که برای سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی احترام ویژه‌ای قائل است، تمام هزینه‌های مورد نیاز برای آزادی فرد زندانی را متقبل گردید و خواستار جلوگیری از خرید و فروش تابلوها شد.

وی افزود: همه تابلوهای نقاشی شده نیز در نهایت به مراکز فرهنگی اهداء شد.

شفیعی بیان کرد: آنهایی که فکر می‌کنند امت اسلامی با شهادت عزیزانشان خاک وطن را آزاد کرده‌اند کوته نظر هستند؛ امروز به برکت این خون‌ها می‌توان درک بهتری از زنده بودن شهدا پیدا کرد.

وی افزود: با وجود گذشت ده‌ها سال از جنگ تحمیلی، همواره یاد و خاطره این شهدا زنده است و تکریم آنها نه تنها ملامتی ندارد بلکه مایه افتخار است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول