اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کام خشک «سرچشمه موشمی» چاروسا/روزه‌داری در روزهای کرونایی بدون آب آشامیدنی!

کمبود آب آشامیدنی روزهای سختی برای مردم موشمی چاروسا در روزهای مشقت‌بار کرونایی رقم زده است.

کام خشک «سرچشمه موشمی» چاروسا/روزه‌داری در روزهای کرونایی بدون آب آشامیدنی!

خبرگزاری فارس چاروسا؛ حسن آرمند- روزهای سختی است که جهان درگیر بیماری مرگبار کرونا شده و برای مقابله با ویروس و پیشگیری از آن بهداشت حرف اول را می‌زند.

این روزها کمبود و نبود آب در هر شهر و روستا موجب نگرانی مردم می‌شود و بی‌شک چنین وضعیتی خطرات زیادی را به همراه دارد.

سال گذشته بود که طی تماس‌های متعدد مردم روستای سرچشمه موشمی چاروسا نسبت به نبود آب آشامیدنی گلایه مند بودند اما امسال و در ماه مبارک رمضان مردم زیادی از این روستای 60 نفره مجددا از نبود آب در  روستای خود ابراز نگرانی می‌کنند.

در روزهای اخیر شاهد صبوری مردم بودیم تا شاید بتوانند با رایزنی مشکل را برطرف کنند اما مثل اینکه مشکل پایان‌پذیر نیست و به همین خاطر درخواست‌های زیادی از مسئولان مربوطه داشتند اما جوابی نشنیدند.

یکی از اهالی این روستا با بیان اینکه بیش از سه ماه است که به این مشکل برخورد کرده‌ایم اظهار کرد: 15 روز است که به صورت مدام آب نداریم لوله اصلی آب در روستای ما عبور می کند اما متاسفانه مشکل اصلی در همین روستا است.

خانم خانه‌دار در این روستا با انتقاد شدید از وضعیت پیش آمده از مسئولین خواست تا مشکل آب روستا را برای همیشه برطرف کنند و در ادامه گفت: چندین مرحله به مسئولان مربوطه مراجعه کردیم اما متاسفانه پاسخ مناسب و قانع کننده نمی‌شنویم.

او عاجزانه می‌گوید این روزها و در شرایط سخت کرونایی از فرماندار کهگیلویه می‌خواهیم که به مساله ورود کرده و مشکل ما را برطرف کند.

امید است در این روزهای سخت کرونایی و ضرورت رعایت بهداشت و همچنین همزمانی با ماه مبارک رمضان مشکل آب آشامیدنی این روستا با تلاش فرماندار، بخشدار چاروسا و مسئولان آب و فاضلاب برطرف شود.

گفتنی است، روستای سرچشمه موشمی در 7کیلومتری شهر قلعه رئیسی یوده و در ابتدای این روستای کوچک و کم جمعیت گلزار سه شهید والامقام دفاع مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/82021
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول