اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۱ زندانی غیرعمد در ری آزاد شدند/ کمک ۴ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱ زندانی با جرائم غیرعمد درشهرستان ری آزاد شده‌اند که ازاین تعداد ۸ نفر زندانی زن بوده‌اند.

۲۱ زندانی غیرعمد در ری آزاد شدند/ کمک ۴ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان

محسن حسن پور مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت، کمک‌های نقدی به ارزش سه میلیارد و ۳۹۲ میلیون ریال در بین ۱۷۱ خانواده زندانیان تحت پوشش شامل ۵۱۳ نفر انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری توزیع شد.

وی با اشاره به مددرسانی در حوزه بهداشت، درمان، مشاوره مددکاری، ودیعه مسکن و توزیع گوشت به ارزش ۳۲۶میلیون وچهارصد هزار ریال به خانوارهایی که سرپرست آن‌ها به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد در زندان است، گفت: انجمن حمایت از زندانیان در حوزه بهداشت و درمان ۱۸۵میلیون و ۸۹۰ هزار ریال، در حوزه مشاوره مددکاری ۵۵۹ میلیون ریال و اجاره مسکن ۸۹۸ میلیون ریال پرداخت کرده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری بیان کرد: کمک به زندان زنان استان تهران در حوزه‌های امور فرهنگی، مهدکودک، بهداشت ومدد کاری زنان نیز ۴۹۱ میلیون ریال پرداخت شده است.

آزادی ۲۲۳ زندانی با مبلغ ۴۷ میلیارد ریال در سال گذشته

حسن پور با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۲۳ زندانی زن و مرد آزاد شده‌اند، افزود: طی سال گذشته زندانیان آزاد شده ۵۲ زن و ۱۷۱مرد بودند و با مبلغ ۴۷ میلیارد و ۴۹۵میلیون ریال آزاد شده‌اند که تمام این کمک‌ها از محل مردمی است.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته همزمان با تولد حضرت زهرا(س) پویش زندان جای مادران نیست تشکیل و ۱۲ میلیارد ریال در راستای آزادی زندانی زنان جمع آوری شد همچنین مجموع کمک‌های مردمی برای آزادی زندانی‌ها طی سال گذشته ۵۹ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ زندانی درشهرستان ری آزاد شده‌اند که ازاین تعداد ۸ نفر زندانی زن بوده‌اند.

حسن پور در ادامه بیان کرد: در راستای حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت ۴ میلیارد و۲۴۳ میلیون ریال در قالب سبد کالا و کارت هدیه بین خانواده آن‌ها در این شهرستان توزیع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از خانواده زندانیان در شرایطی که سرپرست خانواده به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برد منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و خانواده آن‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول