اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان سفره کریمانه اهل بیت

مسئول بسیج سازندگی استان فارس گفت: در مقطع اول از چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، تمرکز بر توزیع بسته معیشتی و آزادسازی زندانیان است.

اجرای چهارمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه با عنوان سفره کریمانه اهل بیت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی در جمع خبرنگاران با اشاره به این که رزمایش کمک های مومنانه که در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از ابتدای آغاز کرونا شروع شد و در ایران اسلامی موجی از مواسات و همدلی در سطوح مختلف شکل گرفت، گفت: در استان فارس با کمک خیرین، نهاد های حمایتی، دستگاه های اجرایی، دولتی و غیر دولتی، رده های بسیج و گروه های جهادی تاکنون سه مرحله رزمایش در قالب ۱۰ مقطع در سال ۹۹ برگزار شده است و مقطع اول چهارمین مرحله رزمایش در ماه مبارک رمضان، تمرکز رزمایش بر بسته معیشتی و آزاد سازی زندانیان است.

وی ادامه داد: در دهه اول ماه مبارک رمضان با مشارکت آحاد مردم و خیرین، نهادهای حمایتی، دستگاه های اجرایی، دستگاه های دولتی و غیر دولتی، رده های بسیج و گروه های جهادی ۱۱۷ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی استان فارس اضافه کرد: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)، شب های قدر و هفته بسیج سازندگی دومین مقطع از چهارمین مرحله از رزمایش کمک های مومنانه با عنوان "سفره کریمانه اهل بیت" در بیش از ۴۰ نقطه از استان به صورت همزمان و با محوریت نواحی بسیج و گروههای جهادی آغاز خواهد شد.

قزل سفلی افزود: در همین راستا ۱۸ ماه مبارک رمضان در شیراز به صورت همزمان این رزمایش در پنج نقطه در سومین حرم اهل بیت توسط نواحی پنج‌گانه شیراز و همزمان در همه شهرستان ها با محوریت سایر نواحی بسیج و گروه های جهادی به صورت متمرکز و غیر متمرکز برگزار می شود و تلاش خواهد شد تا در آستانه شب های قدر، بسته های بهداشتی و معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شود.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس اظهار کرد: پیش بینی می شود در این مرحله با مشارکت خیرین عزیز و با محوریت رده های بسیج و گروه های جهادی بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع گردد.

وی با اشاره به این که رزمایش های مورد اشاره با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمع بسیار محدود مسئولین مرتبط انجام خواهد شد، افزود: نهضت کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت و خیرین، بسیجیان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت تسکین و کاهش آلام مردم در این شرایط سخت اقتصادی به ویژه آسیب دیدگان ناشی از کرونا تا از بین رفتن این ویروس منحوس در کنار مردم خواهند ماند.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی استان فارس به رزمایش نذر رهایی جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره کرد و افزود: در چهارمین مرحله از رزمایش نذر رهایی ۱۱۰ زندانی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) و شب های عزیز قدر آزاد خواهند شد و این برنامه به خاطر شرایط کرونایی با اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا لغو شد و در چند روز آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول