اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آماده‌باش دستگاه‌ها برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها در کهگیلویه

معاون فرماندار کهگیلویه گفت: دستگاه‌های اجرایی با همه توان برای مقابله با آتش‌سوزی‌های احتمالی آمادگی داشته باشند.

آماده‌باش دستگاه‌ها برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم خنجری امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان اظهار داشت: با توجه با آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و خشک شدن مراتع آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مزارع و مراتع ضروری است.

معاون فرماندار کهگیلویه افزود: آتش زدن پسماند‌های کشاورزی و کاه و کلش ممنوع است و کسانی که به این کار اقدام کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

خنجری با بیان اینکه ماشین‌های آتش نشانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در حالت آماده باش باشند تا در صورت وقوع هر گونه آتش سوزی وارد عمل شوند، اضافه کرد: ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و هلال احمر با ساماندهی نیرو‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد ، ورزشکاران و کوهنوردان آماده مقابله با حوادث احتمالی در شهرستان باشند.

وی با اشاره به اینکه گشت‌ها در حوزه‌های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست باید افزایش یابد، ادامه داد: دستگاه‌های دمنده محیط زیست و منابع طبیعی همه آماده به کار باشند و نیرو‌های خود را آموزش دهند تا در هنگام آتش سوزی عملکرد بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول