اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

تورم ۶۹۰ درصدی مسکن شاهکار مدیریت شماست آقای آخوندی!/ به‌جای نظریه دادن باید در مراجع ذی‌صلاح پاسخگو باشید

مسکن در دولت روحانی، تورم ۶۹۰ درصدی را تجربه کرد! و به نظر می‌رسد آقای آخوندی به عنوان متهم اول این فاجعه، جای نظریه در کردن، در مراجع ذی صلاح توضیح دهد که چگونه توانست این معامله تباه را با زندگی مردم کند؟

تورم ۶۹۰ درصدی مسکن شاهکار مدیریت شماست آقای آخوندی!/ به‌جای نظریه دادن باید در مراجع ذی‌صلاح پاسخگو باشید

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمد ایمانی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت:

عباس آخوندی گفته است: «دولت دوازدهم، فاقد گفتمان نظری بود؛ روشش اعتدالی بود، اما گفتمان نداشت. از اول هم نظریه جدی در دولت وجود نداشت. چون نظریه جدی نبود، تسلیم شد. علت خروج من از دولت هم همین بود».

وی از۹۲ تا۹۷ در دولت یازدهم و دوازدهم، وزیر راه و شهرسازی بود. اما بنابر ادعای خودش، در این پنج سال از روحانی نپرسیده که گفتمان دولت چیست؟ و غیر از نفی و تخریب دیگران، دنبال کدام اهداف و آرمان ها هستید تا مطابق آن، برنامه داشته باشید! پنج سال در دولت فاقد گفتمان، مدیریت کرده است!

اما باید از او پرسید گفتمان شخص شما در وزارت راه و شهر سازی چه بود؟ واجد کدام ایده و برنامه بودید که به خود حق دادید وزیر شوید؟ غیر از تمسخر ایده دولت قبلی (مسکن مهر) که توانست ده میلیون نفر از اقشار پایین و متوسط را صاحب خانه کند و از رنج مستاجری برهاند، کدام هنر را داشتید؟

اگر ادعای «مسکن اجتماعی» را مطرح کردید، چرا بعد از پنج سال وزارت، حتی یک واحد از آن را نساختید و تحویل ندادید؟ یا حتی یک ماکت از این ایده ارائه نکردید؟!

دولت روحانی به لحاظ بومی (اسلامی - ایرانی) فاقد گفتمان بود؛ یعنی سر ناسازگاری با گفتمان بومی داشت. تنها نظریه و گفتمانش، بستن با کدخدا بود و این شبه گفتمان، طبیعی بود که به بادی بند باشد. معلوم بود آنهایی که بن سلمان ها را با همه کرنش و تعظیم شان، «گاو شیرده» حساب می کنند، حرمت بیشتری برای «تسلیم طلبان» ایرانی قائل نباشند.

آقای آخوندی به عنوان یکی از چند وزیر صدها میلیاردی دولت روحانی، هرگز توضیح نداده که ثروت انبوه را از کجا و با کدام زحمت به دست آورده است؟ کدام نظریه و گفتمان می توانست برخی مدیران بی کفایت اما پر ادعا را با وجود ایراد خسارت های بزرگ به معیشت مردم، به اشرافیت کذایی برساند؟ اصلا اشرافیت، جز باد دماغ و امتیاز طلبی، گفتمان می خواهد چه کار؟

مسکن در دولت روحانی، تورم ۶۹۰ درصدی (تقریبا هفت برابری) را تجربه کرد! و به نظر می رسد آقای آخوندی به عنوان متهم اول این فاجعه، جای نظریه در کردن و ادای آدم های باسواد را در آوردن، در مراجع ذی صلاح توضیح دهد که چگونه توانست این معامله تباه را با زندگی مردم کند؟ دولت اگر چه گفتمان نداشت، اما تا توانست قبیله همراه خود را به قیمت تنگ کردن عرصه معیشت بر مردم فربه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول