اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رکورددار گینس به یاد کادر درمان رکورد جدید ثبت کرد/۵هزار روپایی با توپ ماسکی در ۴۰ دقیقه

مهدی حب درویش طی اقدامی به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان و گرامیداشت مقام شهدای مدافع سلامت با توپی که از ماسک درست شده بود موفق به زدن پنج هزار روپایی در مدت زمان ۴۰ دقیقه شد؛ این هفتمین ثبت رکورد اوست.

رکورددار گینس به یاد کادر درمان رکورد جدید ثبت کرد/۵هزار روپایی با توپ ماسکی در ۴۰ دقیقه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی حب درویش، به یاد شهدای مدافع سلامت و به منظور قدردانی از زحمات کادر درمان اقدام به ثبت رکورد جدید روپایی کرد. او در اقدامی با یک توپ که از ماسک تهیه شده بود توانست در ۴۰ دقیقه پنج هزار روپایی بزند.

 

فیلم| روپایی زدن مهدی حب درویش با توپ ماسکی

گفتنی است حب درویش در در اولین حرکت خود  با توپ بیسبال مسافت  یک هزار متر را در ۱۸ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۹ صدم ثانیه روپایی زد؛ او در ادامه با توپ سپک‌تاکرا همین مسافت را در مدت ۲۱ دقیقه و ۲۱ ثانیه و ۲۷ صدم ثانیه طی کرد.

وی همچنین با توپ چین لون نیز مسافت یک هزار متر را در ۲۰ دقیقه  و ۲۳ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه روپایی زد و گام بعدی و ثبت چهارمین رکورد او ۱۰۸ روپایی با توپ پینگ‌پنگ در یک دقیقه است.

این جوان با انگیزه گام پنج خود را نیز با زدن ۱۰۸ روپایی با توپ‌های اسکواش و چین لون به ثمر رساند؛ او در آخرین رکوردشکنی‌اش در یک دقیقه با توپ سپک‌تاکرا ۱۱۹ روپایی زد.

انتهای پیام/ج/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول