اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

امسال ۳۵ بوستان در قم افتتاح می شود

شهردار قم از برنامه ریزی برای تداوم کلنگ زنی و افتتاح پروژه های جدید و آماده بهره برداری در هر ماه و تا پایان سال جاری خبر داد.

امسال ۳۵ بوستان در قم افتتاح می شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه مراسم افتتاح رمپ D  پل ۹ دی و آغاز عملیات اجرایی شهربازی معارفی و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این که این رمپ، چهارمین و آخرین رمپ مجموعه پل ۹ دی و تکمیل کننده آن است بیان داشت: حدود هشت هکتار در اطراف این مجموعه با عنوان بوستان حنانه تقدیم مردم شده است.

وی افزود: خوشبختانه امروز پروژه شهربازی معارفی قم نیز با عنوان «سرزمین شکوفایی» به مرحله آغاز عملیات اجرایی رسید و کلنگ زنی آن انجام می شود.

شهردار قم ادامه داد: برنامه ریزی صورت گرفته برای سال جاری بیانگر آن است که ان شاء الله در هر ماه از این سال، شاهد کلنگ زنی و یا افتتاح برخی پروژه ها در قم خواهیم بود.

سقائیان نژاد اضافه کرد: قم در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره برداری از ۳۵ بوستان جدید خواهد بود، ضمن آن که برخی خیابان های مهم در شهر مانند فاز سوم شهید روحانی، شهید برقعی و همچنین خیابان استادفقیهی از جمله پروژه هایی خواهد بود که امسال افتتاح خواهد شد.

شهردار قم درباره افتتاح مجموعه های ورزشی نیز گفت: چند مجموعه ورزشی در مناطق دو، چهار و پنج شهری در دست تکمیل است که امیدواریم این مجموعه ها تا سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد کلنگ زنی، عملیات اجرایی و همچنین افتتاح پروژه های شهری در قم در سال ۱۴۰۰ بهتر از سال گذشته پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول