اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مقتدایی: کاندیداها برای نوجوانان هم برنامه داشته باشند/بی مهری به قشر آینده ساز کشور

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت:کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی برنامه های خود برای نوجوانان را هم تبیین کنند.

مقتدایی: کاندیداها برای نوجوانان هم برنامه داشته باشند/بی مهری به قشر آینده ساز کشور

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در نامه ای خطاب به مجید آخوندی رئیس ستاد انتخابات صداوسیما درخواست کرد کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی برنامه های خود برای نوجوانان را هم تبیین کنند.

بنا بر این گزارش، در این نامه آمده است: همانگونه که مستحضرید؛ همواره دوره نوجوانی را از دوران مهم و سرنوشت ساز می دانند که آینده یک جامعه را شکل می دهد. امروزه در تمام جوامع، برای قشر نوجوان، برنامه ریزی لازم را در دستور کار دارند و معتقدند که در صورت سرمایه گذاری و حمایت از این قشر، آینده آن جامعه تقویت و تامین نموده اند.

سالهاست که در کشورمان؛ این قشر پراهمیت و آینده ساز، دچار بی مهری و بی توجهی قرار گرفته اند و اهتمام و حمایت مادی و معنوی لازم از این قشر آنطور که باید و شاید در دستور کار نهادها و مجموعه ها نبوده است.

امروزه نوجوانان سرشار از استعداد و توانمندی؛ گلایه ها جدی به متولیان امر دارند که نیازمند اهتمام جدی همه متولیان در راستای توجه و حمایت حداکثری از این قشر است. با توجه به عملکرد بسیار مطلوب رسانه ملی در ادوار مختلف انتخابات و بررسی و پوشش برنامه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نامزدها و با عنایت به تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت و حمایت از نوجوانان، این قشر درخواست دارند که نامزدها در رسانه ملی در خصوص برنامه های خود برای قشر نوجوان نیز اظهارنظر نمایند.

در همین راستا مستدعی است دستور فرمایید درخواست این قشر عزیز و پراهمیت بررسی و اقدام لازم بعمل آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول