اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعلام ساعت مجاز برگزاری مراسم‌ احیاءدر گلستان/ فوت ۴۰ کرونایی در هفته گذشته

جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان به ریاست استاندار گلستان برگزار شد.

اعلام ساعت مجاز برگزاری مراسم‌ احیاءدر گلستان/ فوت ۴۰ کرونایی در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در‌ حال حاضر ۵۳۹ بیمار در بیمارستان‌های استان گلستان بستری هستند که ۹۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۳۸ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

عبدالرضا فاضل با اشاره به شروع واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال سن در‌  گلستان اظهار کرد: نزدیک به ۲۴ هزار نفر جمعیت در استان سن بالای ۸۰ سال دارند.

در‌ این جلسه بررسی شد که یک مکان مشخص برای واکسیناسیون این گروه سنی مشخص شود تا اقدام متمرکز و ساماندهی شده باشد.شماره تماس ۳۱۶۳۶۳ آماده راهنمایی‌های لازم به شهروندان است.

* براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با وصول چک‌ها در بانک‌ها ۱۰ روز به تعویق افتاد/ گالیکش، گرگان و مینودشت در وضعیت قرمز قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر شهرستان‌های گالیکش، گرگان و مینودشت در وضعیت قرمز قرار دارد و آققلا، گمیشان، رامیان و مراوه‌تپه زرد و‌ باقی در وضعیت نارنجی هستند.استاندار گلستان در این جلسه گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با وصول چک‌ها در بانک‌ها ۱۰ روز به تعویق افتاد و برای پرداخت مالیات نیز فرصت بیشتری تعیین و جریمه آن میز حذف شد.

حق‌شناس بیان کرد: مراسم شب‌های احیاء در شهرهای قرمز و نارنجی فقط در مکان‌های روباز مجاز به برگزاری است و ساعت اجرای مراسم نیز از ساعت ۲۲ تا ۲۴ تعیین می‌شود و از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تردد ممنوع و مشمول جریمه خواهد شد.

وی اضافه کرد: هفته گذشته در استان گلستان ۴۰ فوتی ناشی از ویروس کرونا ثبت شده که جا دارد مردم عزیز دستورات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

استاندار گلستان گفت: ممکن است تعداد بستری بیماران کمتر شده باشد اما فوت افزایش داشته و نشان می‌دهد وضعیت بهتر نشده است.

حق‌شناس گفت: بیشترین صنفی که پروتکل‌ها را در گلستان رعایت نمی‌کنند سوپرمارکت‌ها هستند و نانوایی‌ها بیشترین رعایت پروتکل‌ها را در گلستان دارند.

وی به دستگاه‌های نظارتی و اتاق اصناف تذکر جدی داد تا با اصناف متخلف برخورد قاطع کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول