اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

میدانگاهی برای تهرانی ها در شب های قدر

شهردار منطقه یک تهران گفت: میدانگاه صالحیه(ع) در پایانه قدیم تجریش برای برپایی مراسم شب های قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده می شود.

میدانگاهی  برای تهرانی ها در شب های قدر

سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آماده سازی میدانگاه صالحیه(ع) برای مراسم شب های قدر اظهارداشت: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم شبهای قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی و  فاصله گذاری اجتماعی و با هماهنگی تولیت آستان مقدس صالح ابن موسی الکاظم (ع)، طی عملیات شبانه روزی همه معاونت ها و حوزه های اجرایی شهرداری منطقه، نسبت به آماده سازی میدانگاه صالحیه (ع)، در پایانه قدیم اتوبوسرانی، جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم پرفیض شب‌های قدر اقدام شد.

وی رعایت سلسله مراتب تشرف به مرقد مطهر صالح بن موسی الکاظم(ع) را از دیگر اهداف این طرح دانست و گفت: با ساماندهی و ایجاد میدانگاه صالحیه(ع) زایرین امامزاده صالح (ع) جهت تشرف از فضای معنوی اجرا شده بهره مند خواهند شد.

موسوی گفت: این اقدام نشانگر اهمیت نقش توسعه فضاهای پیاده و جلوگیری از غلبه سواره در پروژه های شهری است که با اجرای آن کمبود فضای سبز در نقطه مرکزی شمال تهران تامین، آسیب های اجتماعی به دلیل نقاط بی دفاع شهری کاهش و از موهبت رودخانه مقصودبیک در فضاسازی شهری این میدان بهره گرفته می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول