اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سه باند قاچاق سلاح در کرمانشاه منهدم شد/ کشف ۱۶۵ قبضه اسلحه طی چهار روز!

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از انهدام سه باند قاچاق سلاح در استان خبر داد و گفت: مرزداران هنگ مرزی پاوه و ثلاث باباجانی توانستند در پنج عملیات موفق، تمامی سه باند قاچاق سلاح را منهدم و ۸ نفر را در این رابطه دستگیر و یک خودرو را نیز توقیف کنند.

سه باند قاچاق سلاح در کرمانشاه منهدم شد/ کشف ۱۶۵ قبضه اسلحه طی چهار روز!

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه امروز در مراسم معرفی دستاوردهای انهدام سه باند سلاح و مهمات که با حضور خوش اقبال معاون امنیتی سیاسی استاندار کرمانشاه برگزار شد در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با ترفندهای مختلف قصد ناامن کردن کشور را دارند و یکی از برنامه های آنان جهت این ناامنی، ورود سلاح قاچاق به کشور است.

وی افزود: طی ۱۵ روز گذشته اخباری مبنی بر فعالیت باندهای قاچاق سلاح واصل شد و نیروهای اطلاعاتی مرزبانی استان کرمانشاه توانستند با استفاده از ترفندهای خاص اطلاعاتی و استفاده از سیستم های نوین، اقدامات این باندها را در چتر اطلاعاتی خود قرار دهند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی پاوه و ثلاث باباجانی توانستند در پنج عملیات موفق، تمامی سه باند قاچاق سلاح را منهدم و ۸ نفر را در این رابطه دستگیر و یک خودرو را نیز توقیف کنند.

الهی ادامه داد: در این راستا تعداد ۱۶۵ قبضه سلاح جنگی (کلاش و کلت)، ۶هزار ۶۷۲ عدد فشنگ سلاح جنگی، ۱۵۴ تیغه خشاب و ۴ دستگاه بیسم دستی نیز از این باندها کشف شده است.

وی در پایان گفت: مردم عزیز ایران اسلامی بدانند که فرزندان آنان در مرزبانی با چشمانی بیدار و عزمی راسخ از مرزهای کشور درحال دفاع هستند و در جهت حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

حسین خوش اقبال معاون امنیتی سیاسی استانداری کرمانشاه در این مراسم بیان کرد: هدف دشمنان ناامنی کشور است و برای رسیدن به این هدف از هرگونه ترفندی استفاده خواهند کرد.

 

وی افزود: امنیت کنونی کشور حاصل تلاش شبانه روزی مرزدارانی است که با چشمانی بیدار، آگاه و مقتدر از مرزهای کشور حراست می کنند.

معاون استاندار کرمانشاه در پایان گفت: نیروهای امنیتی کشور بخصوص مرزبانی با هرگونه ترفند دشمنان مقابله خواهند کرد و اجازه هیچ گونه تحرکی به آنان نخواهند داد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول