اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دیدار جمعی از جهادگران با مسئولان سپاه / سردار یزدی: اندیشه جوان و پویا عامل امیدوار شدن مردم به انقلاب است

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، گفت: اندیشه جوان و پویای انقلابی عامل امیدوار شدن مردم به انقلاب اسلامی است.

دیدار جمعی از جهادگران با مسئولان سپاه / سردار یزدی: اندیشه جوان و پویا عامل امیدوار شدن مردم به انقلاب است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) و افتتاح سیصدمین پروژه بازسازی عمرانی این قرارگاه، با جمعی از مسئولان سپاه برگزار شد.

* تاکید بر لزوم توجه به طبقه پایین جامعه

محمد اسماعیل کوثری در این دیدار با اشاره بر لزوم توجه به معنویات و نیت خالص در کار جهادی و انقلابی، افزود: نباید با هم تعارف داشته باشیم و باید بدانیم که همه نوکران مردمیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به طبقه پایین جامعه، معامله صادقانه و خالصانه با خدا در انجام کارهای جهادی را راه گشا و برکت آفرین دانست.

* اندیشه جوان و پویای انقلابی عامل امیدوار شدن مردم به انقلاب است

سردار محمدرضا یزدی مشاور فرمانده کل سپاه نیز در این نشست ضمن حمایت از روحیه انتقادی، تاکید کرد: نباید انتقادها ما را از خلاقیت ورزی در امور غافل کند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، اندیشه جوان و پویای انقلابی را عامل امیدوار شدن مردم به انقلاب اسلامی دانست.

سردار یزدی در ادامه با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری پیرامون مواسات، اقدامات مردم و جهادگران در زمینه مواسات را موفقیت آمیز دانست و گفت: آغاز مواصات به معنای توصیه به حق و توصیه به صبر یکی از ماموریت های پیش روی جهادگران معرفی است و باید در مسیر جهادی از حداکثر جذب برای این مهم استفاده بشود.

* گزارش عملکرد قرارگاه محرومیت زدایی جنوب‌غرب تهران

جواد قربانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی جنوب‌غرب تهران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این قرارگاه ارائه کرد که ساخت ۱۰۰۰ متر بنای قرارگاه محرومیت زدایی جنوبغرب تهران به همت خیرین و جهادگران، بازسازی عمرانی ۳۰۰ خانه نیازمند خدمت، اعطای ۱۴۹ جهیزه به نو عروسان کمتربرخوردار وتوزیع چند صد هزار سبد کمک معیشتی بخش از این گزارش بود.

وی افزود: این قراگاه با حضور ۴۰۰ جهادگر به عنوان پیش رو ترین مجموعه محرومیت زدایی در مناطق ۹، ۱۰، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ تهران مشغول به کار است.

سردار حسین دینی معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله (ص) و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت کار جهادی و روحیه انقلابی از جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی جنوبغرب تهران تقدیر کردند.

در ادامه جهادگران نیز پیرامون دغدغه ها و برنامه های خود به بیان مطالبی پرداخته و در پایان این نشست، جهادگران به پاس زحمات جهادی سردار یزدی در حوزه محرومیت زدایی از وی تقدیر به عمل کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول