اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

لزوم برخورد با رفتارهای نخ‌نمای سیاسی برخی‌ احزاب خاص

هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی فارس با صراحت اعلام می‌دارد در صورتی که مذاکرات پشت پرده برخی چهره‌های رد صلاحیت شده با هیئت های رسیدگی یا پشت درب اتاق های فرمانداری شیراز نتیجه داده و صلاحیتها تأیید بشود، این هسته آمادگی خود جهت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور تأییدشدگان از این دست را اعلام می‌دارد.

لزوم برخورد با رفتارهای نخ‌نمای سیاسی برخی‌ احزاب خاص

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هسته عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به تخریب هیئت نظارت توسط برخی افراد تایید صلاحیت نشده در روند بررسی تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها، طی یادداشتی اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

...وَإِذَا رَأَیْتَهُمْ تُعْجِبُکَ أَجْسَامُهُمْ ۖ وَإِنْ یَقُولُوا تَسْمَعْ لِقَوْلِهِمْ ۖ کَأَنَّهُمْ خُشُبٌ مُسَنَّدَةٌ ۖ یَحْسَبُونَ کُلَّ صَیْحَةٍ عَلَیْهِمْ ۚ هُمُ الْعَدُوُّ فَاحْذَرْهُمْ ۚ قَاتَلَهُمُ اللَّهُ ۖ أَنَّىٰ یُؤْفَکُون... ( منافقون آیه ۴ )

در آستانه برگزاری انتخابات دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا و در سالروز تشکیل اولین دوره شوراها که به همین عنوان هم در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است، متأسفانه پس از اعلام نتایج اولیه تأیید صلاحیت ها به کاندیداهای محترم، از همان ساعات ابتدایی دیروز و طبق روال چندین روز قبل، شاهد رفتارها و اظهارنظرهای نخ نمای سیاسی برخی‌ها به نفع احزاب خاص و تخریب عامدانه چهره هیئت های نظارت و بررسی صلاحیت ها در فضای رسانه ای و نزد افکار عمومی هستیم.

چگونه است که آقایان و بانوان محترم به هنگام انتخابات هایی که حزب و جناح سیاسی مطلوبشان به صورت اتوبوسی تأیید صلاحیت می شوند، از آزادی و دموکراسی تشکر می‌کنند اما در صورت رد صلاحیت، نظام را به برخوردهای سلیقه ای و بسته متهم می‌کنند؟

مگر این افرادی که صدای جیغشان با تیترهای خبر فوری شبکه منحوس ایران اینترنشنال عجین شده است، حافظه تاریخی شان را گم کرده اند؟

آیا به خاطر ندارند که شوراهایی که قرار بود از دل مردم بیرون آمده و به رفع مشکلات مردم بپردازند، چگونه با لیست های اعلام شده از سوی شبکه های معاند نظام و با هدف در آوردن قدرت از چنگال نظام به روی کار آمدند و اخبار ناکارآمدی و فسادهای مالی و اخلاقیشان از همان رسانه های به ظاهر طرفدار ملت ایران بلند شد؟

هسته تخصصی عدالت شهری بسیج دانشجویی استان فارس به عنوان یک هسته نخبگانی دانشجویی ناظر بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با صراحت اعلام می‌دارد در صورتی که مذاکرات پشت پرده برخی چهره های معلوم الحال رد صلاحیت شده، با هیئت های رسیدگی یا پشت درب اتاق های فرمانداری شیراز و به توصیه آقایان و پدربزرگ‌های سیاسی استان نتیجه داده و صلاحیتها تأیید بشود، این هسته آمادگی خود جهت برگزاری جلسات پرسش و پاسخ  با حضور تأییدشدگان از این دست را اعلام داشته و در صورت رد درخواست مجموعه دانشجویی، افکار عمومی را در جریان اطلاعات صحیح و بی پرده در ارتباط با کاندیداهای به صلاحیت بازگشته، قرار خواهد داد.

والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول