اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کتاب «از شما چه پنهان» رتبه دوم جشنواره ملی داستانک قرآن شد

نویسنده کتاب «از شما چه پنهان» موفق به کسب رتبه دوم کشور و دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت شد.

کتاب «از شما چه پنهان» رتبه دوم جشنواره ملی داستانک قرآن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسن مردانی با نگارش داستانی با عنوان پلاک ۱۰ با محوریت فرهنگ شهادت و ایثار و گذشت، توانست رتبه دوم این جشنواره کشوری را که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار شد، به خود اختصاص داده و لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند.

کتاب از «شما چه پنهان»، مجموعه‌ای از داستانک‌های این نویسنده جوان را در خود جای داده است که به موضوع سبک زندگی و مسائل خانوادگی اعم از انتخاب همسر، ازدواج، مشکلات زناشویی و... می‌پردازد.

این کتاب همچنین روابط اجتماعی و معضلاتی همچون کودکان کار، نزاع خیابانی، خرافه‌پرستی و... را در قالب داستانک‌هایی جذاب، همراه با پایانی جالب و شگفت‌انگیز، موردتوجه قرار داده است.

کتاب از «شما چه پنهان»، با یک هزار تیراژ از سوی انتشارات حدیث راه عشق و با همکاری مرکز تخصصی خانواده، وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان راهی بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول