اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جهش تولید تنها با اعتلای جایگاه کار و کارگر محقق می‌شود

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان ایران اسلامی در حوزه جنگ اقتصادی، بر عزم همگانی در کار و تولید تأکید کرد و گفت:‌ جهش تولید، تنها با اعتلای جایگاه کار و کارگر محقق می‌شود.

جهش تولید تنها با اعتلای جایگاه کار و کارگر محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار  حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با تبریک این هفته بیان داشت: کار و تلاش رمز بقاء جامعه است و در شرایط کنونی،‌ کار و تولید برای کشور ما نه‌تنها با اهمیت، بلکه حیاتی است و می‌توان از تولید به عنوان یکی از ارکان اعتلای نظام اسلامی یاد کرد.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی استان مرکزی در حوزه اقتصاد ادامه داد: جهش تولید، تنها با اعتلای جایگاه کار و کارگر به عنوان مهم‌ترین طبقات اجتماع محقق می‌شود و در توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که برگرفته از سیره عملی پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) است، بایستی در عزمی همگانی در رونق تولید،‌تمامی حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها به بهترین شکل تسری یابد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی به دسیسه‌های دشمنان اسلام در جنگ اقتصادی اشاره داشت و گفت:‌کشور عزیزمان از سال‌های آغاز انقلاب تاکنون درگیر جنگ اقتصادی نابرابر و ظالمانه با استکبار جهانی است و اما ملت ایران به‌ویژه قشر مولد و کارگر با مکتب اقتصاد مقاومتی، در این جنگ سربلند ظاهر شده‌اند و چرخه پیشرفت و عزت ایران اسلامی همواره رو به جلو در حال حرکت است.

مفخمی شهرستانی از کارگران و کارفرمایان به عنوان راهبران جهش تولید در کشور یاد کرد و گفت: بر تمامی مسئولان تکلیف است که با رفع موانع از پیش پای تولیدکنندگان، سرمایه‌های راکد جامعه را به سمت تولید هدایت کرده و به دست کارفرمایان و قشر مولد جامعه برسانند که بی‌شک این راهبرد، افزایش تولید ملی، بهبود وضعیت اجتماعی، رفاه زندگی مردم و رشد و توسعه هر چه بیشتر ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی با تأکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به کارگران افزود: رسیدگی به مطالبات کارگران به عنوان قشری کم‌توقع و پرتلاش باعث خواهد شد که آنان با دلگرمی بیشتری در واحدهای صنعتی و تولیدی نسبت به افزایش کیفیت محصولات تولید خود همت گمارند و لازم است از تمامی ظرفیت‌ها در جهت تحقق این مهم، استفاده شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بر همراهی نیروی انتظامی با کارگران تأکید کرد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره خود را در کنار کارگران می‌بیند و فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز با قدردانی از این قشر مهم جامعه، اعلام آمادگی می‌کند که در تمامی حوزه‌ها آماده ارائه خدمات کارشناسی به آنان است.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد:‌ در عمل به اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در برخورد با قاچاقچیان کالا با قاطعیت وارده شده و به نحوی که میزان کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 112 درصد افزایش داشته است.

نیروی انتظامی همیشه با صبوری در کنار قشر کارگر بوده است

مدیرکل تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این دیدار گفت: روز کارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که در کارخانه‌ها، شرکت‌ها، واحدهای تولیدی، کارگاه‌ها، صنایع و معادن، تعاونی‌ها، خانه‌ها و جای جای زمین و زمان به زندگی معنا و حرکت می‌بخشند.

 

محمدتقی آبایی ادامه داد: کارگران با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سوددهی را نثار کشور می‌کنند و همواره در اعتلای نام ایران عزیز بر بلندای قله‌های افتخار و عزت،‌گام برداشته و عاشقانه تلاش می‌کنند.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی در همراهی با کارگران بیان داشت:‌نیروی انتظامی همیشه با صبوری در کنار قشر کارگر بوده است و این اداره کل از تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت به عنوان مهم‌ترین ضروریت‌های هرگونه پیشرفت اقتصادی قدردانی می‌کند.

در ادامه سردار مفخمی شهرستانی به همراه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در یک کارگاه تولیدی در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان اراک حضور یافتند و با اهداء شاخه گل به کارگران، از مقام شامخ آنها قدردانی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول