اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

توزیع بسته‌های غذایی گرم بین نیازمندان محلات محروم زابل

فرمانده انتظامی زابل گفت: در اقدامی خداپسندانه کارکنان انتظامی شهرستان زابل بسته‌های غذایی گرم بین نیازمندان محلات محروم توزیع کردند.

توزیع بسته‌های غذایی گرم بین نیازمندان محلات محروم زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، احمد ثمره حسینی در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: در این طرح ضمن لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب با بضاعت اندکی که داریم و با احساس همدلی با همه ملت شریف به ویژه اقشار آسیب پذیر که با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی آنها تحت تاثیر این شرایط قرار گرفت کمک کنیم.

وی ادامه داد: کمک مومنانه جلوه دیگری از همدلی و همراهی با نیازمندان است، انشاءلله با همیاری و کمک همکاران در اجرای طرحهای خداپسندانه در دستگیری از نیازمندان ثابت خواهیم کرد که در همه بحران ها در کنار مردم هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ماه مبارک رمضان رابهترین فرصت برای انجام کارهای خیروانسان دوستانه دانست وگفت: امیدواریم به برکت این ماه بابرکت شاهدبرچیده شدن چهره فقروتقویت روحیه ایثاروهمدلی درجامعه اسلامی باشیم.

ثمره حسینی اظهار کرد: موج خدمت ومردم‌یاری باشکل‌گیری رزمایش کمک مومنانه باقوت دنبال می‌شودوامیداست که شاهدحضورحداکثری برای شرکت دراین اقدام خداپسندانه باشیم.

فرمانده انتظامی زابل رزمایش کمک مومنانه را یک حرکت گسترده برای کمک نیازمندان برشمرد وگفت: کمک به نیازمندان توصیه اکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است و در این راستا نیروی انتظامی پویشی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری راه انداخته که در کنار همه اقدامات کوچک وبزرگی که صورت گرفته است حرکت و یک کار پرحجم و با کیفیت برای کمک به نیازمندان صورت گیرد وحماسه ای عظیم خلق شود.

ثمره حسینی افزود: در این طرح 150 بسته غذایی گرم در بین نیازمند وافراد کم برخوردار شناسایی شده توزیع شد.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول