اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ و نحوه برگزاری امتحانات مدارس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

از سوی مدیرکل آموزش و پرورش و در ستاد کرونا تاریخ و نحوه برگزاری امتحانات مدارس در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

تاریخ و نحوه برگزاری امتحانات مدارس کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هادی زارع‌پور در نشست ستاد استانی کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت امتحانات پایان سال مدارس استان اظهار کرد: دستورالعمل وزارتی در خصوص برگزاری امتحانات برای کلیه مقاطع در اول اردیبهشت ماه امسال ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دستورالعمل با نظر ستاد ملی کرونا بوده به این ترتیب که در دوره ابتدایی پایه‌های اول و دوم اگر وضعیت مناطق آبی باشد به صورت حضوری و در وضعیت زرد و نارنجی و قرمز به صورت غیر حضوری خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: پایه‌های سوم و پنجم هم به صورت غیرحضوری و پایه ششم اگر وضعیت آبی باشد به صورت حضوری و در غیر این صورت در وضعیت‌های زرد نارنجی و قرمز به صورت غیر حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایه دهم و یازدهم غیر حضوری و معلمان باید از آزمون‌های برخط و شفاهی و سایر آزمون های غیر حضوری استفاده کنند.

وی افزود: پایه نهم و دوازدهم آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود چون پایه نهم در پایه دهم اثرگذار بوده و پایه دوازدهم نیز در کنکور اثر دارد و به همین خاطر امتحانات این دو پایه همگی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

این مسئول به تاریخ برگزاری امتحانات در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امتحانات از ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تا ۲۴ خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول