اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ترابی چهارمین بازیکن برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/عباس زاده نهم شد+عکس

دو بازیکن ایرانی در لیست 10 بازیکن برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 قرار گرفتند.

ترابی چهارمین بازیکن برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا/عباس زاده نهم شد+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 امروز به پایان رسید و بهترین بازیکن این رقابت ها تا اینجای مسابقات اولونگا مهاجم الدحیل قطر با کسب 7.78 امتیاز شناخته شد.

سایت «سوفا اسکور» در ارزیابی خود از مسابقات مرحله گروهی در نهایت 10 بازیکن برتر را معرفی کرد. اولونگا که بهترین بازیکن شد در گروه استقلال به همراه الدحیل قطر قرار داشت و تا اینجای رقابت ها 7 گل زده بود از این رقابت ها به دست شاگردان مجیدی کنار گذاشته شد تا آبی های پایتخت با 11 امتیاز صدرنشین گروه سوم بروند و الاهلی عربستان و الدحیل قطر دو  تیم مدعی حذف شوند.

با نگاه به 10 بازیکن برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نام دو بازیکن ایرانی دیده می شود. مهدی ترابی هافبک پرسپولیس با کسب 7.70 امتیاز به عنوان چهارمین بازیکن برتر این مرحله شناخته شد. محمد عباس زاده مهاجم تراکتور هم با کسب 7.52 در رده نهم ایستاد.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب استقلال، پرسپولیس و تراکتور رقیب الهلال عربستان، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان شدند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول