اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

مأموریت «اداره ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات» دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است

رئیس سازمان زندان‌ها در نشست ویدئو کنفراس سراسری با بازرسان زندان‌های سراسر کشور بر نقش اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات در شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان تاکید کرد.

مأموریت «اداره ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات» دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مهدی حـاج محمدی در نشست ویدئو کنفراس سراسری با بازرسان زندان‌های سراسر کشور با اشاره به جایگاه اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و نقش آن در پیشگیری ازبروز اتفاقات گفت: شناساسی نقاط قوت مهمتر از شناسایی نقاط ضعف است و باید با شناخت کافی از مجموعه از بروز هرگونه مشکل پیشگیری کرد.

وی افزود: دو نوع مراقبت داریم اظهار داشت: یک نوع مراقبت ایـن است که پس از اینکـه برای شخـص اتفاقی افتاد سراغ او برویم و یک نوع دیگر مراقبت این است که مـا توفیق داشتـه باشیم مراقبت و پیشگیری کنیم که کسی گرفتار نشود و از وقوع اتفاق جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان زندان‌ها عنوان کرد: مأموریت اداره ارزیابی، بازرسی وپاسخگویی به شکایات دارای اهمیت فوق العاده‌ای برای سازمان است. همکاران ما دربازرسی باید بتوانند با تدبیر، روشنگری، هشدارها و آموزش از بروز لغزش ها پیشگیری کنند.

وی اظهار داشت: ملاک ارزیابی موفقیت ما باید این باشد که ما چقدرتوانسته ایم از بروز اتفاقات و تخلفات و افتادن افراد جلوگیری کنیم نه اینکه چه تعداد راکشف می‌کنیم و انتظار این است که توفیقات ما دربازرسی، شناسایی وکشف نقاط قوت باشد تا کشف نقاط ضعف.

حاج محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بازرسی باید حکم دیده بـان را داشتـه باشـد واز موضـع بالاتر به صورت دلسوزانه مسـائل را رصد و شناسایی کند. دربستر سامانه مشعل، ایرادات و اشکالات و نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران بدون واسطه منعکس می‌شود و همچنین خانواده مددجویان نیز امکان انتقال مشکلات برای آن‌ها فراهم است.

وی تصریح کرد: مدیران باید از ظرفیت و بستر سامانه مشعل جهت دریافت بازخورد اقدامات جهت ارتقاء عملکرد خود و مجموعه استفاده کنند و نباید به گزارش‌های مطرح شده درمشعل کم توجهی و بـی اعتنایی شود.

حاج محمدی در پایان بـا توجه به شیوع ویروس کرونا به موضوع اهمیت سلامت کارکنان و مددجـویان اشاره کرد و گفت: ما شرعاً و قانوناً موظفیم در رابطـه با سلامتی آن‌ها مراقبت‌های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول