اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

لالیگایی که هیچ کس نمی‌خواهد قهرمان شود /بارسلونا رئال را به جام می‌رساند؟ +عکس

اسپورت کاتالونیا در گزارشی از فرصت سوزی تیم‌های مدعی قهرمانی در لالیگا صحبت کرد و نوشت در این فصل هیچ تیمی انگار نمی‌خواهد برای قهرمانی تلاش کند.

لالیگایی که هیچ کس نمی‌خواهد قهرمان شود /بارسلونا رئال را به جام می‌رساند؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس ماسکارو، خبرنگار اسپانیایی اسپورت کاتالونیا در یادداشتی به بررسی اوضاع کنونی لالیگا اشاره کرد و نوشت: این فصل لالیگا هیچ تیمی نمی‌خواهد یا شاید سزاواری این را ندارد که قهرمان اسپانیا شود!

گزارشی از 5 فینال حساس پیش روی لالیگا را در اینجا بخوانید.

اسپورت نوشت که باخت بارسلونا مقابل گرانادا ممکن است عواقب دردناکی برای طرفداران آبی اناری داشته باشد. چیزی که مشخص است این بوده که دیگر قهرمانی در دستان بارسلونا نیست و شاید این تیم بتواند باعث قهرمانی رئال مادرید شود زیرا اگر یاران مسی مقابل اتلتیکو به برتری دست یابند همه چیز برای جام گرفتن زیدان مهیا خواهد شد.

البته شرایط تیم زیدان نیز چندان تعریفی ندارد و زیدان ترکیب ناقصی دارد. بازیکنان رئال بیش از 50 بار در این فصل مصدوم شده‌اند و زیدان در لحظه کنونی واسکز و کارواخال را در اختیار ندارد. راموس و ناچو به تمرینات بازگشته اند و به نظر والورده دیگر مشکلی برای حضور در دیدار مقابل چلسی نداشته باشد. مشکل انتخابات مارسلو نیز حل شده و این بازیکن می‌تواند در ترکیب زیدان بازی کند.

شرایط کنونی تیم زیدان به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا متغیر است. برخی عنوان می‌کنند که تمام نگاه زیدان به بازی برگشت با چلسی است و به همین دلیل ممکن است در دیدار امشب مقابل اوساسونا رئال امتیاز از دست بدهد و دوباره شانس بارسلونا برای قهرمانی بیشتر شود. چیزی که اکنون مشخص است این بوده که مدعیان قهرمانی در اسپانیا مرتباً عوض می‌شوند و هنوز نمی‌توانند از تک موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببرند. اتلتیکومادرید که اختلاف 14 امتیاز صدرنشینی را به کمترین امتیاز تقلیل داد، بارسلونایی که به سادگی صدر را به مادرید هدیه کرد و رئالی که نتوانست از لغزش اتلتیکو و بارسلونا صدرنشینی را از آن خود کند. باید دید از 5 فینال مهم باقی مانده چه تیمی بیشترین سود را خواهد برد و جام لالیگا را بالای سر می‌برد.

این موضوع به سوژه اصلی رسانه‌ها بدل شده و فرصت سوزی‌های فراوان تیم‌های اسپانیایی این شوخی را در فضای مجازی به راه انداخته که انگار هیچ تیمی نمی‌خواهد قهرمان این فصل اسپانیا شود.

عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف سایت گل به همین بهانه با موضوع فرصت سوزی تیم های اسپانیایی نقاشی کشید که به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

سایت گل با انتشار این عکس نوشت: رئال مادرید شنبه با بتیس مساوی می‌کند و امتیاز از دست می‌دهد. پس از آن اتلتیکو در یکشنبه مقابل بیلبائو می‌بازد و پس از آن بارسلونا در روز پنج شنبه در دیدار خانگی مقابل گرانادا شکست می خورد. این طور که مشخص است هیچ کس نمی خواهد قهرمان این فصل لالیگا شود!

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول