اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

هشدار ۷۳۰ استاد دانشگاه به مردم/ یک گروه حرفه‌ای با کمک دشمن در حال جابجایی اولویت‌های کشور است

730 استاد شبکه ملّی جنگ نرم و قدرت نرم در نامه‌ای به ملّت ایران، نسبت به تلاش یک گروه حرفه ای برای جابجایی اولویت های اقتصادی – اجتماعی به امور سیاسی و جناحی هشدار دادند.

هشدار ۷۳۰ استاد دانشگاه به مردم/ یک گروه حرفه‌ای با کمک دشمن در حال جابجایی اولویت‌های کشور است

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در پی دوگانه سازی های جدید جعلی در کشور در آستانه انتخابات، ۷۳۰ استاد شبکه ملّی جنگ نرم و قدرت نرم در نامه ای  به ملّت ایران، نسبت به تلاش یک گروه حرفه ای برای جابجایی اولویت های اقتصادی – اجتماعی به امور سیاسی و جناحی هشدار  دادند.

متن نامه استادان شبکه ملّی قدرت نرم به مردم ایران به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» خداوند کسانی را که او را یاری کنند، یاری می‌کند خداوند قوی و شکست ناپذیر است( حج / ۴۰)

به پیشگاه ملّت بزرگ و تاریخ ساز ایران اسلامی

سلام علیکم

ملّت بزرگ ایران! در حالی که شما هوشیارانه خود و میهن عزیز را آماده برگزاری انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز در قرن جدید کردید؛ گروهی حرفه ای با کمک رسانه های غیر ایرانی در حال تلاش هستند تا در اراده پولادین تان برای «حضوری پرشور» و «انتخابی دقیق و درست » جهت رسیدن به ایران قوی و باز شدن گره مشکلات مدیریتی به خصوص ساماندهی انقلابی حوزة  اقتصاد و معیشت مانع تراشی کنند زیرا آنها دریافتند که شما ملّت به مانع زدایی از پیشرفت کشور به وسیله تفکر جهادی  و انقلابی از طریق شکل گیری دولت مردمی سیزدهم امیدوار شده اید.

چنانکه پیش بینی می شد؛ دوگانه سازی های جنگ و صلح،مذاکره و میدان، موشک و معیشت و برهم زدن امنیت روانی جامعه، جابجاسازی اولویت های کشور، تخریب نهادهای انتخاباتی، انحراف در افکار عمومی از مسائل اصلی به حاشیه ای و... بخشی از اقدامات دشمن در روزهای واپسین باقی مانده به انتخابات می باشد که از هم اکنون شاهد نمونه هایی از آن هستیم. بدخواهان ملت ایران بر این گمانند که با در اختیار داشتن رسانه های سعودی – انگلیسی، آمریکایی و صهیونیستی و وارونه نشان دادن روایت ها قادر به تسخیر ذهن و مدیریت فکر ایرانیان اند آنها تصور می کنند از طریق انتشار دروغ می توانند « فرصت تاریخی انتخاب و ظرفیت انتخابات» را برای پیشرفت ایران از شما ملت بزرگ سلب نمایند. 

شبکه ملی و استانی جنگ نرم و قدرت نرم استادان در دانشگاه های کشور با درکی عمیق و رجایی واثق از بصیرت ملت بر این باور است که خرداد 1400 هم، مانند دیگر خردادهای سرنوشت ساز تاریخ ایران، این بار نیز تاریخ ساز و ماندگار شده و حرکت های ایذایی ذکر شده نخواهد توانست در سدّ آهنین شما ملّت بزرگ ایران برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی از طریق انتخابات پیش روی خللی ایجاد کند؛

قطبی سازی و دوگانه های جدید و جعلی مذاکره و میدان در سطوح  داخلی و خارجی دیگر نمی تواند قوه تشخیص صالح و ناصالح، کاردان و ناکارآمد، حرف و عمل را در میان شما مردم بزرگ و مسلمان ایران بی اثر کند گو این که با توجه به شواهد گوناگون، شما ملت در اقصی نقاط کشور تصمیم خود را برای تشکیل دولتی کارآمد از راه انتخاب رئیس جمهوری با شاخصه های کفایت و مدیریت، عملکرد انقلابی و جهادی، ایمان، زیست مردمی، عدالت خواهی و ایستاده در برابر فساد به ایران و جهان اعلام کرده و به توصیه رهبر حکیم انقلاب اسلامی مدظله ، انتخابات را به نمادی برای وحدت ملّی تبدیل و دودستگی ها و تفرقه های ادعایی دشمن را از سیمای کشور پاک خواهید نمود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

730 استاد شبکه ملّی و استانی قدرت نرم و جنگ نرم در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول