اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

امامی: مسئولان کاری نکردند و بنرهای تبریک را هم کندند/ کشتی گیران روس و آمریکا اصلی ترین رقبایم هستند

مدعی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: پس از کسب سهمیه المپیک مسئولان یک تماس هم با من نگرفتند و حتی برخی چند بنر تبریک را هم کندند.

امامی: مسئولان کاری نکردند و بنرهای تبریک را هم کندند/ کشتی گیران روس و آمریکا اصلی ترین رقبایم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، یونس امامی دومین میهمان برنامه امروز دایره طلایی در خانه کشتی بود، درحالیکه چندی پیش در آلماتی قزاقستان سهمیه وزن 74 کیلوگرم بازی های المپیک پیش رو را کسب کرد، اظهار داشت: کشتی های خوبی گرفتم و سهمیه را کسب کردم. شرایط بدنی ام خوب بود و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه سر موعد به پیک آمادگی رسیدم که اول سهمیه را برای کشورم بگیرم و بعد هم امیدوارم این پیروزی ها در المپیک برای همه بچه ها اتفاق بیافتد.
وی در مورد کار سختی که با توجه به تعدد مدعیان در المپیک، نماینده ایران در این وزن در توکیو دارد، خاطرنشان کرد: ان شاءالله اگر مسافر المپیک شوم و از نظر روحی و روانی خوب باشم با توجه به این تمرینات خوبی که پشت سر می گذاریم و فشار سنگینی را که تحمل می کنیم در المپیک می توانم روی سکو بایستم و با مدال به کشور برگردم. 

وی سخت ترین رقیب داخلی اش را مصطفی حسین خانی عنوان کرد و گفت: برای او احترام زیادی قائلم، از نظر سنی پیشکسوت من است. هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد ما تابع آن هستیم.

این کشتی گیر 24 ساله مهدی قاسمی جو را اولین و آخرین مربی اش در کشتی دانست و در مورد رقبای خارجی اش تاکید کرد: وزن 74 کیلو مدعیان خوبی دارد، من تمام تلاش خودم را می کنم که با همه حریفان خوب کشتی بگیرم و شکست شان دهم. برای مدال گرفتن هر کشتی گیری باید از سد خوب های وزنش بگذرد. کشتی گیران آمریکا و روسیه از بهترین های این وزن در المپیک هستند.

امامی ادامه داد: بچه ها خوب و باانگیزه تمرین می کنند و کادرفنی هم همه حریفان و بچه ها را آنالیز می کنند. کشتی جوری نیست که بشود آن را پیش بینی کنی ولی من امیدوارم همه ملی پوشان ما روی سکوی المپیک باشند.

دارنده مدال برنز وزن 70 کیلوی جهان در پاسخ به این سوال که چقدر به حضور در جهانی نروژ بعد از برگزاری المپیک فکر می کند، تصریح کرد: اگر ریکاوری خوبی انجام دهم، در فاصله دو ماه می توانم به جهانی هم بروم. دوست دارم مدال های بیشتری بگیرم و قطعا فکرم حضور در این رقابت ها هست. باید دید چه کسی ملی پوش المپیک می شود و بعد از آن هم جهانی نروژ را در پیش داریم.

امامی با اشاره به اینکه وزنش در سال های آینده نیز تغییر نخواهد کرد، گفت: فکر می کنم دیگر در همین وزن می مانم، چون من از وزن های پایین آمدم و وزنم زیاد سنگین نیست.

این کشتی گیر در خاتمه درخصوص اینکه آیا بعد از کسب سهمیه المپیک از سوی شهریاری ها از وی تجلیل به عمل آمده یا نه، تاکید کرد: چند تا از رفقایم برایم مراسم گرفتند اما مسئولان حتی یک تماس هم نگرفتند. در این مدت فقط من گفته ام و آنها می شوند و از کنارش رد می شوند، هیچ گوش شنوایی نیست. بعد از گزینشی رفقایم چند بنر زدند، مسئولین کاری که نکردند هیچ، حتی بنرها را هم کندند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول