اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

دیپلمات روس: هدف به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام طی سه هفته آینده است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش گفت که هدف از مذاکرات کنونی در وین، احیای برجام طی سه هفته آینده است.

دیپلمات روس: هدف به نتیجه رسیدن مذاکرات احیای برجام طی سه هفته آینده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در چند رشته پیام توییتری به ارائه گزارشی از نشست برگزار شده کمیسیون برجام در وین اتریش پرداخت.

وی در این پیام توییتری با اشاره به پایان نشست کمیسیون مشترک برجام نوشت که در نشستی که از روز سه‌شنبه آغاز شد پیشرفت مداومی حاصل شد اگر چه موضوعات حل نشده بسیاری هنوز باقی مانده است.

اولیانوف با اشاره به این موضوع که نشست بعدی روز 7 مه (17 اردیبهشت) برگزار خواهد شد، نوشت: گروه‌های کارشناسی طی روزهای آینده کار بر روی متن توافق را ادامه خواهند داد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین اتریش در پیام توییتری دیگر نوشت: «هنوز زود است که اعلام رضایت کنیم اما دلایلی برای ابراز خوشبینی مطمئنانه وجود دارد. یک هدف کلی وجود دارد که تلاش می‌شود مذاکرات طی سه هفته آینده به نتیجه برسد».

اولیانوف اضافه کرد: «اعضای برجام امروز به پیشرفت مسلمی که در گفت‌وگوهای وین برای از سرگرفته شدن توافق هسته‌ای ایجاد شده، اشاره کردند. کمیسیون مشترک بار دیگر در پایان هفته آینده (جمعه) برگزار خواهد شد».

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول