اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان : روی داور را بوسیدم که رفیق باشیم/ ۷کرونایی داریم و باید با این شرایط بسازیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: همه تیم‌ها دچار مشکل کرونا می‌شوند و باید با این شرایط بسازیم.

منصوریان : روی داور را بوسیدم که رفیق باشیم/ ۷کرونایی داریم و باید با این شرایط بسازیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از شکست ۳ بر صفر در دیدار دوستانه آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت: اول از خدا می‌خواهم که هر چه سریعتر ویروس کرونا نابود شود و از کره زمین برود. بازی بسیار با کیفیت و خیلی خوبی بود. تمام تلاش دو تیم این بود که کارهای تاکتیکی خودشان را انجام بدهند.

وی افزود: ما با ۷-۶ بازیکن کرونایی وارد این بازی شدیم. بازیکنان اصلی خودمان را نداشتیم اما باید واقع بین باشیم و منطقی فکر کنیم. به مس رفسنجان خسته نباشید می‌گویم. خیلی خوب بازی و از موقعیت ها به نحو احسن استفاده کردند. در نیمه اول کاملا مالک بازی بودند. در نیمه دوم سعی کردیم بازی را از دستشان در بیاوریم و توانستیم مهاجمانمان را در موقعیت‌های تک به تک قرار بدهیم. در ابتدای بازی هم شانس داشتیم اما استفاده نکردیم.

منصوریان تصریح کرد: نتیجه بازی نباید برای ما مهم باشد. باید عیب و ایرادهایمان را پیدا کنیم. بازی امروز با تیم محمد ربیعی برای ما بهترین اتفاق بود. ۳ بر صفر باختیم، به آن‌ها تبربک می‌گویم. در بخش اعظمی از بازی، از ما بهتر بودند‌. نمی‌گویم چون ۷بازیکن کرونایی داشتیم باختیم. علت اصلی این است که ما تیم را ۲۰نفره بستیم. بقیه هم باید سعی می‌کردند جورشان را بکشدند. یکی دو بازیکن جوان را هم به عنوان غریبه تست کردیم که از آن ها خیلی راضی هستم.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به بازگشت محسن ربیع خواه به میادین، گفت: مهمترین دستاورد امروزمان فارغ از از نتیجه برگشتن محسن ربیع خواه بود که یک نیمه برای ما بازی کرد. ان شاءالله بتوانیم در ۱۰روز باقی مانده او را برای بازی های پیش رو آماده کنیم. خداراشکر دو تیم مصدومی نداشتند. در‌مجموع مس رفسنجان از ما بهتر بود.

منصوریان در‌مورد ۷بازیکن کرونایی تیمش عنوان کرد: آن‌ها بازیکنان اصلی ما هستند. به دکتر هراتیان اطلاع دادیم. به کمیته پزشکی رسما اعلام می کنیم کدام بازیکنان هستند. اسم نمی برم چون امانت و آبروی و اعتبار بازیکن است.  در‌مجموع خیلی از این بازی راضی بودم و از محمد ربیعی تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به مسائل داوری این مسابقه، گفت: چالش هایی هم با داور داشتیم. بعد از سه چهار سال با همرنگ هر چه در دلمان بود، به رختکن داوری رفتیم و رد و بدل کردیم. من در مربیگریم دو بار اخراج شدم که اولین بار در بازی استقلال - فولاد به خاطر بیرون آمدن از خط بود. در‌ مجموع روی همدیگر را در این فضای کرونایی بوسیدیم که رفیق باشیم. ولی او کار خودش را در داوری و ما هم کار خودمان را در مربیگری می‌کنیم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص شرایط این تیم پیش از بازی با نفت آبادان با توجه به نبود ۷ بازیکن اصلی، اظهار داشت: باید با این شرایط بسازیم. همه تیم ها دچار مشکل کرونا می شوند و ما هم مستثنی نیستیم. خیلی از تیم ها را دیدم قبل از شروع مسابقات بعضا تا ۷ نفر هم داشتند.

وی افزود: سعی کردیم تیم‌مان را آماده کنیم. به همه بازیکنانمان اطمینان داریم. ان‌شاءالله در بازی با صنعت نفت آبادان بهترین بهره برداری را داشته باشیم. ضمن اینکه در کنار محسن ربیع خواه جابر انصاری هم امروز برگشت. از مسئولین مجموعه مس تشکر می‌کنم. ما میهمانشان بودیم و نهایت میزبانی را انجام دادند. از خدا می خواهم به حق این شب های عزیز کرونا از کشور ما برود. دوست نداریم خبر فوت برای ما عادی باشد. قبلا وقتی خبر فوت کسی را می شنیدیم جانمان بالا می‌آمد اما امروز  به راحتی می‌گویند فلانی فوت کرد. ان شاءالله به حق این شب عزیز مردم ایران و‌ جهان از شر کرونا راحت شوند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول