اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع ۷۰ هزار سبد کالا در قالب اطعام مهدوی در خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از توزیع ۷۰ هزار سبد کالا در قالب اطعام مهدوی بین خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان غیر مددجو خبر داد.

توزیع ۷۰ هزار سبد کالا در قالب اطعام مهدوی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله آسوده در حاشیه مراسم توزیع ۵۰۰ سبد غذایی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌شده است تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰ هزار بسته غذایی توزیع شود که اقدامات لازم برای توزیع سبدهای غذایی در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اعلام اینکه، طبخ و توزیع ۲ میلیون پرس غذای گرم از دیگر برنامه‌ها ماه مبارک رمضان است، افزود: در این بخش با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و دستگاه‌های مختلف خوشبختانه به رقم مناسب و قابل قبولی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان در خراسان رضوی، تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌شده است تا با مشارکت خیران در قالب این پویش ۷۰ هزار حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان، جذب شود.

آسوده با قدردانی از همراهی، مشارکت و اعتماد خیران به این نهاد، یادآور شد: اکنون این نهاد از ۱۲ هزار یتیم و ۵۰ هزار محسنین حمایت می‌کند که نیکوکاران به‌منظور در پویش ایران مهربان می‌توانند به سایت EKRAM.EMDAD.IR مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول