اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پویش کمک به مادران زندانی

برابر اعلام رئیس ستاد دیه مازندران، از میان زنان محبوس و زندانی، ۱۶ تن، مادران و زنانی هستند که جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی دارند و با تأمین رقم دِین هر کدام از این زنان و جلب رضایت شاکی، می‌توانند به کانون خانواده بازگردند.

پویش کمک به مادران زندانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حمایت از زنان نیازمند و بانوانی که بنا به هر دلیلی آسیب دیده‌اند، از جمله اولویت‌های اداره کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران بوده است همان‌گونه که افزایش آگاهی در میان دختران و زنان در حوزه‌های مختلف با هدف پیشگیری از بروز آسیب نیز از برنامه‌های مهم و محوری این دفتر است و بررسی و رصد دائم وضعیت زنان زندانی، در همین بستر انجام می‌شود.

 در این راستا هماهنگی‌هایی از طریق مدیرکل سازمان زندان‌ها و ستاد دیه استان با هدف بررسی زنان و مادران زندانی و امکان کمک مالی برای بازگرداندن آن تعدادی که جرایم مالی و غیرعمد دارند به خانواده انجام دادم.

برابر اعلام رئیس ستاد دیه استان، از میان زنان محبوس و زندانی، ۱۶ تن، مادران و زنانی هستند که جرایم غیرعمد و بدهکاری مالی دارند و با تأمین رقم دِین هر کدام از این زنان و جلب رضایت شاکی، می‌توانند به کانون خانواده بازگردند.

از همه شهروندان و خیّرین نیک‌اندیش می‌خواهیم در ماه میهمانی خدا و در آستانه شب‌های معنوی قدر به یاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) و مولای متقیان و دستگیر نیازمندان امیر مومنان (ع)، همه به اتفاق هم با شرکت در پویش «کمک به مادران زندانی»، تلاش کنیم این مادران و همسران را به آغوش خانواده بازگردانیم.

از اهالی رسانه نیز می‌خواهم در جریان‌سازی فرهنگی و خلق یک طرح ماندگار از نوعدوستی مشارکت کنند و زمینه تسریع در اجرای موفقیت‌آمیز این پویش را فراهم سازند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول