اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

3 بسکتبالیست قم در بازی‌های پاراآسیایی بحرین

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار از دعوت سه بازیکن بسکتبال با ویلچر قم به اردوی تیم اعزامی کشورمان به بازی‌های پاراآسیایی جوانان خبر داد.

3 بسکتبالیست قم در بازی‌های پاراآسیایی بحرین

علی خوشرفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: جذب ورزشکاران معلول دارای استعداد رشته بسکتبال با ویلچر توسط باشگاه ایثار در این سال‌ها رونق بسیار خوبی به بسکتبال با ویلچر قم داده و ایثار با تکیه بر بازیکنان شاخص بومی موفقیت‌های متعددی در سطح کشور به دست آورده است.

وی با بیان اینکه کسب نخستین سهمیه حضور در مسابقات بسکتبال با ویلچر بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک نخستین بار توسط ملی‌پوش باشگاه ایثار قم رقم خورده، اضافه کرد: بازیکن مستعدی همچون محمد محمدنژاد که از اواخر دهه 1380 در این باشگاه مدارج ترقی و رشد را سپری کرد، در سال 2016 نخستین‌بار قم را صاحب سهمیه پارالمپیک در بسکتبال با ویلچر کرد و سپس به بازی‌های پاراآسیایی اعزام شد و طلای این رویداد مهم را کسب کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: اکنون نیز دو بازیکن ایثار یعنی محمد محمدنژاد و رضا عیوضی که سابقه همراهی تیم ملی در مسابقات برون‌مرزی را دارد، در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برای کسب آمادگی حضور در بازی‌های پارالمپیک 2021 توکیو هستند.

وی سپس به دعوت سه بازیکن قمی به اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان اشاره و ابراز کرد: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در نظر دارد نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی، استعدادیابی و انتخابی تیم ملی بسکتبال با رده سنی جوانان را با هدف شناخت برترین‌ها به منظور اعزام این تیم به مسابقات پاراآسیایی جوانان با حضور بازیکنانی از سراسر کشور برگزار کند.

خوشرفتار عنوان کرد: در شرایطی که بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی کشور بحرین در انتظار تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران است، این اردو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از چهاردهم تا بیست و چهارم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رضا عیوضی، امیرحسین بابا و محمدعلی سنگوری نماینده‌های قم در این اردو هستند، در پایان اظهار کرد: اردو در شرایط کاملا قرنطینه برگزار می‌شود و تردد تمام شرکت کنندگان در اردو اعم از ورزشکاران و مربیان در حین برگزاری تمرینات ممنوع است و با توجه به ماهیت اردو و لزوم استعدادیابی نفرات، تعدادی از بسکتبالیست‌های دعوت شده سه روز پس از شروع اردو حذف خواهند شد ولی امیدواریم نمایند‌ه‌های قم نفرات ثابت این اردو و در نهایت تیم اعزامی به بحرین باشند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول