اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فعال بودن همه پروژه‌های زیرساختی شهرداری یاسوج

شهردار یاسوج از فعال بودن همه پروژه‌های زیرساختی شهر یاسوج خبر داد و گفت: کارخانه بازیافت زباله تا خرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

فعال بودن همه پروژه‌های زیرساختی شهرداری یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نستهن مقدم با اشاره به پروژه‌های مهم و حیاتی پل چهارم بشار، کارخانه بازیافت زباله، مسیر ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی و پارک امید گفت: از چهار دهانه پل بشار سه دهانه تکمیل شده است و پروژه در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار یاسوج گفت: پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) یکی از پروژه‌های حیاتی شهر یاسوج است که سه دهه معطل مانده بود اما طی دو سال با کار و فعالیت شبانه‌روزی در مرحله پایانی قرار دارد.

وی از نصب نیمکت‌های شهری در سطح شهر یاسوج خبر داد و گفت: برای رفاه حال شهروندان این نیمکت‌ها ظرف روزهای آتی نصب خواهد شد.

مقدم در خصوص آخرین وضعیت کارخانه بازیافت زباله گفت: کارخانه بازیافت زباله یکی از نیازهای مهم برای سلامت شهروندان یاسوجی است که با جذب سرمایه‌گذار و راه‌اندازی خط تفکیک زباله کارخانه در مرحله آخر است و پیش‌بینی می‌شود هفته اول خرداد  به بهره‌برداری برسد.

شهردار یاسوج اجرای پارک ۱۰ هکتاری امید را از دیگر پروژه‌های مهم و بزرگ استان دانست و خاطرنشان کرد: تلاش برای بهره‌برداری از این پروژه ارزشمند تا پایان شهریور انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول