اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

روز معلم؛ فرصت مغتنمی برای گرامیداشت معلمانی که چراغ راه آینده‌‌سازان ایران شدند

سرلشکر موسوی تصریح کرد: روز معلم فرصت مغتمی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره معلمان شریف و مومنی که در صحنه های مقدس فرهنگی از سالهای دفاع مقدس تا سنگرهای تربیتی و آموزشی امروز، چراغ راه تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران شدند.

روز معلم؛ فرصت مغتنمی برای گرامیداشت معلمانی که چراغ راه آینده‌‌سازان ایران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، 12 اردیبهشت روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل ارتش بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلم فرصت مغتمی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره معلمان شریف و مومنی که در صحنه های مقدس فرهنگی از سالهای دفاع مقدس تا سنگرهای تربیتی و آموزشی امروز با آموزش توام با پرورش و بصیرت چراغ راه تعیلم و تربیت آینده سازان ایران سربلند اسلامی شدند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم و سالروز شهادت مظلومانه استاد دانشمند حضرت آیت الله مرتضی مطهری را به خانواده بزرگ و نجیب معلمان در آموزش و پرورش و دیگر نهادها و سازمانهای آموزشی از جمله نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و استادان ، معلمان و خانواده های محترم ارتش سرافرازمان  که به شغل شریف معلمی اشتغال و اهتمام دارند، تبریک عرض کرده و امیدوارم در شب‍های روحانی و نورانی قدر با دعای روزه داران عزیز، مشمول الطاف حضرت حق باشند.
 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول