اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

احتمال تغییر فرمت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا /استقلال متضررترین، پرسپولیس و تراکتور به خانه رقبا نمی‌روند

یک رسانه اماراتی در گزارشی به احتمال تغییر فرمت برگزاری مراحل مختلف لیگ قهرمانان آسیا 2021 به دلیل شرایط کرونایی پرداخت.

احتمال تغییر فرمت برگزاری لیگ قهرمانان آسیا /استقلال متضررترین، پرسپولیس و تراکتور به خانه رقبا نمی‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «الاتحاد» امارات در گزارشی اختصاصی به موضوع نحو برگزاری مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرداخت.

این رسانه اماراتی خبر داد: کمیته اضطراری بررسی شرایط بحرانی AFC با توجه به ادامه داشتن شیوع گسترده ویروس کرونا تمام شرایط را از نزدیک بررسی می کند تا قبل از تصمیم نهایی درباره نحو برگزاری مرحله یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا گزارش کامل و جامع خود را تحویل دهد.

طبق گزارش های رسیده، کنفدراسیون فوتبال آسیا روی میز خود برگزاری ادامه مسابقات همچنان به شکل متمرکز را دارد. این بدان معناست که در صورت میسر نشدن برگزاری بازی ها به صورت تک بازی با میزبانی های مشخص شده، مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این فرمت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مراحل مختلف را اعلام کرده بود. قرار است مرحله یک هشتم به صورت تک بازی با میزبان های مشخص شده برگزار شود. همچنین مرحله یک چهارم هم به همین منوال و تک بازی برگزار خواهد شد. مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند شد.

اما شرایط بد کرونایی باعث شده تا این فرمت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در آینده دست خوش تغییرات قرار بگیرد. در صورت ادامه دار بودن بحران کرونا تا ماه شهریور زمان برگزاری مرحله یک هشتم این احتمال وجود دارد که بازی به صورت متمرکز در کشوری بی طرف برگزار شود. همچنین در نیمه نهایی و فینال بازی ها رفت و برگشتی برگزار نشود و به تک بازی اکتفا کنند.

به گزارش فارس، تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتور 3 نماینده ایران به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 صعود کردند به ترتیب با تیم های الهلال عربستان، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان رقیب شدند.

طبق فرمت اعلامی از سوی AFC استقلال میزبان الهلال است. پرسپولیس و تراکتور میهمان استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هستند. در صورت تغییر فرمت AFC به دلیل شرایط کرونایی و برگزاری بازی های در زمین بی طرف استقلال به عنوان میزبان متضرر ترین تیم ایرانی می شود. پرسپولیس و تراکتور هم به دلیل اینکه دیگر نیازی نیست در خانه رقبا به میدان بروند این تصمیم به نفع آنها خواهد بود.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول