اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

برگزاری ویژه‌برنامه روز «قدس» در جوار مزار شهدای مقاومت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امسال به دلیل برگزارنشدن راهپیمایی روز قدس ویژه‌برنامه‌ای در جوار مزار مطهر شهدای مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه‌برنامه روز «قدس» در جوار مزار شهدای مقاومت

حسین انجم‌شعاع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه رمضان و گرامیداشت شب‌های قدر اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار نمی‌شود و ممکن است ویژه برنامه‌ای را در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار مطهر شهدای مقاومت با سخنران کشوری برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: حمایت از مظلوم‌ و مسلمانان مورد ظلم قرار گرفته، یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری‌ست که برگرفته از آرمان‌های اسلام ناب و فرهنگ دینی و اسلامی ماست.

انجم‌شعاع ابراز داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ دینی و اسلامی‌ست و امام حمایت از فلسطین و قدس را قبل از انقلاب مطرح کرد و آزادی قدس شریف و فلسطین بعد از انقلاب به‌عنوان یک آرمان مطرح شد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) همچنین جمعه آخر ماه رمضان را روز جهانی قدس نامیدند تا همه ظرفیت اسلام پای کار آید و همه کشورهای اسلامی نسبت به آرمان قدس و فلسطین حساس شوند و همچنین از ظرفیت دینی و معنوی ماه مبارک رمضان استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: از سال ۵۸ تا امروز هر سال حضور بیشتر مردم در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین را شاهدیم و  سال ۹۸ در بیش از ۴۰ کشور مردم آمدند تا از آرمان و مردم فلسطین حمایت کنند.

انجم‌شعاع از  برگزاری دومین جشنواره "قدس، میراث ماندگار" در کرمان خبر داد و اظهار داشت: سایر برنامه‌های روز قدس در فضای مجازی اجرا می‌شود و دستگاه‌های فرهنگی، نیروهای جوان و انقلابی کمک کنند تا روز قدس فراموش نشود.

انجم شعاع یادآور شد: دومین جشنواره "قدس میراث ماندگار" از ششم اردیبهشت‌ماه آغاز شده است و تا ۱۷ اردیبهشت همزمان با روز جهانی قدس ادامه دارد و ویژه دانش‌آموران و نوجوانان است.

وی هدف از برگزاری دومین جشنواره "قدس، میراث ماندگار" را آشنایی نسل نوجوان و دانش‌آموزان با قدس و فلسطین و آرمان‌ها ذکر کرد و ابراز داشت: این جشنواره در سه رشته دابسمش "لب‌زنی"، پرسش مقاومت با سوال "من مدافع کودک فلسطینی هستم چون ..." و مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

انجم شعاع در پایان سخنان خود اظهار داشت: آثار ارسالی به جشنواره مذکور مورد داوری قرار می‌گیرد و در مراسم اختتامیه به برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود که شامل ۲۰ برگزیده پرسش مقاومت، ۱۰ برگزیده کتابخوانی و ۷ برگزیده بخش دابسمش است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول