اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از معلمان مدرسه تلویزیونی+ فیلم

وزیر آموزش و پرورش با حضور در استودیوی مدرسه تلویزیونی ایران از معلمان حاضر در استودیو قدردانی کرد.

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از معلمان مدرسه تلویزیونی+ فیلم

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، امروز -یکشنبه 12 اردیبهشت ماه- مصادف با سالروز شهادت آیت الله مطهری که روز معلم نامیده می شود، وزیر آموزش و پرورش در استودیوی شبکه آموزش و مدرسه تلویزیونی ایران حضور یافت.

بنا بر این گزارش، او در این دیدار که با حضور مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش همراه بود، از معلمان و دست اندرکاران مدرسه تلویزیونی ایران تجلیل کرد.

او در این دیدار گفت: رسانه ملی با روحیه انقلابی، جهادی و مسئولیت پذیری دلسوزانه، مدرسه تلویزیونی ایران را راه اندازی و کمک بزرگی به نظام تعلیم و تربیت کشور کرد.

 

مسعود احمدی افزادی، مدیر شبکه آموزش سیما هم در این مراسم با قدردانی از آموزگارانی که با رسانه ملی در این مدت همکاری داشتند و همچنین تبریک روز معلم به آموزگاران سراسر کشور گفت: ۴۲۷ روز از فعالیت مدرسه تلویزیونی می‌گذرد و در این مدت رسانه ملی این افتخار را داشته که به عنوان یاور، همراه و شریک راهبردی وزارت آموزش و و پرورش، در خدمت معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها باشد.

مدیر شبکه آموزش سیما تاسیس مدرسه تلویزیونی ایران در مدت سه روز از اعلام تعطیلی مدارس در پی شیوع کرونا ناشی از اراده جمعی و مساعی مشترک و خالصانه وزارت آموزش و پرورش و رسانه ملی دانست.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول