اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

تمجید رسانه مادریدی از زیدان/ رئال در رویای تکرار قهرمانی +عکس و فیلم

مارکای مادرید پس از پیروزی ارزشمند رئال در شب غیبت ستاره های بزرگ به تمجید از این تیم پرداخت و از اندیشه قهرمانی «زیزو» در لالیگا صحبت کرد.

تمجید رسانه مادریدی از زیدان/ رئال در رویای تکرار قهرمانی  +عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته سی و چهارم لالیگا رئال مادرید بدون حضور ستاره‌هایی مثل کروس، مودریچ و راموس مقابل اوساسونا به برتری رسید و توانست یک برد ارزشمند دیگر بدست آورد.

رئال مادرید اکنون در رده دوم جدول لالیگا جای دارد و می‌خواهد هفته آینده مقابل سویا دیدار کند. این تیم امید دارد با برتری مقابل تیم قدرتمند لوپتگی و شکست تیم اتلتیکو مقابل بارسلونا به صدرجدول برسد.

شب گذشته رئال مادرید که نیم نگاهی به بازی چهارشنبه شب با چلسی داشت، با گل‌های میلیتائو و کاسمیرو به برتری 2 بر صفر مقابل اوساسونا رسید و بردی مهم را کسب کرد. کمتر کسی فکر می‌کرد که بازیکنان ذخیره مادرید آنقدر درخشان بازی کنند و بتوانند پیروزی مهمی برای زیدان بدست آورند.

مارکا در گزارشی با عنوان «خدای من؛ اگر مادرید قهرمان شود چه می شود؟» به تمجید از تیم زیدان پرداخت و نوشت که رئال مادرید موقعیت‌ها را هدر نمی‌دهد و اکنون در جایگاه مناسبی پشت اتلتیکو ایستاده است. مادرید می‌خواهد پس از 13 سال و از سال 2008 بتواند از قهرمانی خود در اسپانیا دفاع کند.

رسانه مادریدی به تمجید از ذخیره‌های زیدان نیز پرداخت و از 3 بازیکن کاستیا (آکادمی رئال مادرید» تعریف کرد. شب گذشته با تصمیم زیزو، کروس و مودریچ به زمین مسابقه نیامدند و این سرمربی به بازیکنان جوان خود میدان داد. در این دیدار «بلانکو»، «میگل گوتیرز» و «آریباس» در ترکیب رئال مادرید قرار گرفتند و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند.

این روزنامه جلد خود را با این تیتر که «وایِ من؛ لالیگا چقدر جذاب شده» بست و آ.اس نیز از ثمره تلاش صحبت کرد. 

روزنامه دیگر مادریدی‌ها با تیتر «ثمره رنج پیروزی است» از تلاش و کوشش تیم زیدان نوشت و پیروزی مادرید را سزاوارانه دانست.

نمایش آنها به قدری درخشان و امیدوار کننده بود که فضای مجازی را به تمجید واداشت و بسیاری نوشتند که نام بلانکو را به خاطر داشته باشید زیرا که او در آینده ستاره بزرگی در مادرید خواهد شد.

رئال مادرید هفته بزرگی در انتظار دارد. 2 بازی مهمی که می تواند سرنوشت 2 جام را مشخص کند. چهارشنبه شب در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید میهمان چلسی است و باید بتواند در لندن به برتری دست یابد یا تساوی بیش از یک را تجربه کند. اگر زیدان بتواند به این افتخار دست یابد آماری فوق العاده به ثبت خواهد رسید و زیزو در مقام سرمربی رئال مادرید تنها یک بار نتوانسته به فینال برسد.

در لالیگا نیز رئال مادرید هفته آینده دیدار حساسی مقابل سویا یکی از کاندیداهای قهرمانی دارد و می‌خواهد این روند خود را تداوم بخشد. فاصله 12 امتیازی رئال با اتلتیکو اکنون به 2 امتیاز کاهش یافته و زیدان می‌خواهد با استفاده از سویا و اتکا به قدرت بارسایی‌ها، قهرمانی را از آن خود کند. (گزارش جالب از امید رئال به بارسلونا را در اینجا بخوانید)

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول