اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

برگزاری ۲۵ ویژه‌ برنامه بمناسبت هفته کار و کارگر در شهرستان های خاش و تفتان

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان های خاش و تفتان گفت: بیش از ۲۵ ویژه برنامه بمناسبت هفته کار و کارگر در دو شهرستان خاش و تفتان برگزار شد.

برگزاری ۲۵ ویژه‌ برنامه بمناسبت هفته کار و کارگر در شهرستان های خاش و تفتان

احمد جمشیدزهی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: بیش از ۲۵ ویژه برنامه بمناسبت هفته کار و کارگر در دو شهرستان خاش و تفتان برگزار شد.

وی افزود: در نخستین روز از این هفته کمیته گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور انجمن های کارگری و کارفرمایی و همچنین تشکل های کارگری در شهرستان خاش برگزار شد.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان های خاش و تفتان تصریح کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهدای گمنام، بازدید از مراکز تولیدی کارخانه پاکشیر  و تجلیل از کارگران،اجرای مراسم کتابخوانی ویژه هفته کار و کارگر، برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران نمونه از جمله ویژه برنامه های هفته کار و کارگر در این دو شهرستان بود.

جمشیدزهی خاطر نشان کرد: تجلیل از فعالان عرصه کار و تولید، بازدید از مراکز تولیدی و شرکت های تعاونی ریحانه گستر و گاز ایثارگران ،تجلیل از خانواده معظم شهدا و پرسنل سلامت جامعه کارگری از دیگر ویژه برنامه های هفته کار و کارگر بود که در شهرستان های خاش و تفتان شکل اجرایی به خود گرفت.

وی یادآور شد: نشست های هم اندیشی با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی و تأمین امنیت واحد های کارگری بصورت جداگانه با فرمانده سپاه پاسداران و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان خاش برگزار شد.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان های خاش و تفتان افزود: در نشست هیات اندیشه ورز حوزه بسیج کارگری  با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خاش به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر پیرامون بررسی و رفع موانع و پشتیبانی از تولید بحث و تبادل نظر شد که مشکلات برخی از کوره داران نیز مطرح و در دست پیگیری قرار گرفت.

احمد جمشیدزهی بیان داشت: تست غربالگری کرونا و تب سنجی کارگران شهرداری‌، بازدید از کارخانه آرد طلایی تفتان خاش،برگزاری نشست مشترک با مدیران جامعه کار و تولید از جمله مهمترین اقدامات انجام شده طی هفته گذشته بود.

این مسوول با بیان اینکه بیش از ۸ هزار ۵۰۰ نفر بیمه شده تامین اجتماعی از کل واحدهای کارگری دوشهرستان از خدمات پوشش بیمه بهره مند هستند گفت:  از این تعداد بیمه شده حدودا ۸۰۰ نفر در دو شهرستان خاش و تفتان از خدمات بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند.

جمشیدزهی با اشاره به اینکه تعدادی از کارگران حدوداً در ۳۰۰ واحد تولیدی با بیش از ۵ نفر نیرو در حال فعالیت هستند افزود: تعداد واحدهای کارگری بیش از ۱۰ نفر کارگر  ۴۰ واحد بوده که  تعدادی از این واحدها مربوط به پروژه‌های راه سازی ،گاز،راه آهن ولوله کشی آب و برق هستند.

رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان های خاش و تفتان خاطر نشان کرد: اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی ،مرکز آموزش فنی و حرفه ای ،تامین اجتماعی ،بیمه روستائیان ، بهزیستی،بانک رفاه ،بانک توسعه تعاون وصندوق کارآفرینی امید همه در راستای تحقق اهداف سازمان و ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه هدف در تلاش هستند.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول