اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

فارس من|تیمی مسئول جمع بندی نقاط قوت و ضعف شیوه نامه پرداخت حق الزحمه کرونا هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با وجود نکات مثبت این شیوه نامه، در بررسی هایی که شخصا انجام داده ام بعضا و به صورت موردی شاهد پرداخت مبالغ ناچیز و دور از شان همکاران به برخی افراد و برخی گروه ها بودم، تیمی برای جمع بندی نقاط قوت و ضعف این شیوه نامه و انعکاس آن به وزارت متبوع تشکیل شده است.

فارس من|تیمی مسئول جمع بندی نقاط قوت و ضعف شیوه نامه پرداخت حق الزحمه کرونا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه تبعیض در پرداخت حق کرونا بیمارستان در زاهدان در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیگیری کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این زمینه اظهار کرد: علاوه بر حقوق، مزایای ماهیانه و کارانه مبتنی بر عملکرد، مبلغی نیز تحت عنوان حق کرونا به واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان اختصاص یافته تا به همکارانی که مستقیما در ارائه خدمات به بیماران کووید-۱۹ درگیر بوده اند برداخت شود.

سید محمد هاشمی شهری افزود: شیوه نامه پرداخت حق الزحمه کرونا که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده فصل الخطاب واحدهای تابعه در توزیع این مبلغ است و اجرای دقیق این شیوه نامه ما را تا حدود بسیار زیادی به عدالت نزدیک می کند.

وی گفت: از روسای بیمارستان ها می خواهم تا در راستای شفافیت در مدیریت، مفاد این شیوه نامه را به نحو مقتضی در اختیار همه همکاران قرار دهند.

وی ادامه داد: با وجود نکات مثبت این شیوه نامه، در بررسی هایی که شخصا انجام داده ام بعضا و به صورت موردی شاهد پرداخت مبالغ ناچیز و دور از شان همکاران به برخی افراد و برخی گروه ها بودم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تیمی متشکل از مدیران و کارشناسان مالی ۳ حوزه معاونت بهداشت،  درمان و توسعه و همچنین بیمارستان هایی که بخش های بستری بیماران کووید-۱۹ دارند مسئول جمع بندی نقاط قوت و ضعف این شیوه نامه و انعکاس آن به وزارت متبوع است.

وی ادامه داد: ابهامات یا سوالات همکاران نیز باید با سعه صدر  پاسخ داده شود و در صورتی که همکاری اعتراض یا شکایتی در این زمینه داشته باشد هم می تواند از طریق اداره بازرسی،  ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه این درخواست را پی گیری کند.

پاداش کرونا به پرسنلی پرداخت خواهد شد که ارتباط مستقیم با بیماران کرونا مثبت دارند

 مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این زمینه اظهار کرد: دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت در راستای شفاف سازی و اطلاع دقیق همکاران در خصوص نحوه محاسبه و پرداخت حق الزحمه کرونا در بخش اطلاعیه های  پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به نشانی http://zaums.ac.ir/32049.Notifications  بارگذاری شده است.

عباسعلی سرگزی افزود: روسای بیمارستان های مجری این شیوه نامه ها بوده و بر اساس بررسی هائی که انجام شده کمترین انحراف در اجرای این شیوه نامه اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: همه همکاران شاغل در مراکز درمانی که ابهامات، شکایات و یا سوالاتی در این زمینه دارند می توانند از طریق اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/3139/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول