اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف۳ کیلوگرم «شیشه» از ساک دستی مسافرمترو

رئیس پلیس مترو پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با ساک دستی ‌اش سه کیلوگرم شیشه حمل می کرد.

کشف۳ کیلوگرم «شیشه» از ساک دستی مسافرمترو

سرهنگ سعید عطاالهی رئیس پلیس مترو تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف سه کیلو شیشه در بازرسی از ساک دستی یکی از مسافران مترو، خبر داد.

سرهنگ عطاالهی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و وارد کنندگان مواد مخدر که از مترو برای سهولت تردد استفاده می کنند ماموران پلیس، کنترل مسافران به خصوص مسافرانی را که پس از خروج از پایانه های مسافربری از مترو برای تردد استفاده می کنند مدنظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: یکی از مسافران که ساکی در دست داشت و آدرس مکانی را پرس و جو می کرد به ماموران پلیس نزدیک و جویای آدرس شد، اما ماموران متوجه رفتار مشکوک وی شدند و پس از سوال و پرسش و عدم پاسخگویی درست مرد مسافر، ساک همراهش را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مترو تهران با اشاره به اینکه در بازرسی از ساک دستی متهم 3 کیلوگرم شیشه کشف شد، وی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شد و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول