اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

۱۰ تخت ICU در تنها بیمارستان تامین اجتماعی گیلان افزوده شد

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان از اضافه شدن ۱۰ تخت ICU ور بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت خبر داد و گفت: مجموع تخت‌هایICU در این بینارستان اکنون به ۱۸ تخت افزایش یافته و تا پایان کرونا به بیماران کووید سرویس می‌دهد.

۱۰ تخت ICU در تنها بیمارستان تامین اجتماعی گیلان افزوده شد

رضا قنبرپور مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از توسعه بخش ICU در تنها بیمارستان تامین اجتماعی گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۱۰ تخت ICU و ۱۵ تخت POST ICU در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت افزوده شده است.

وی با اشاره به جزئیات طرح توسعه بخش ICU بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت، افزود: این ICU دارای امکانات مانیتورینگ مرکزی و تجهیزات مدرن ICU بوده و از اول اردیبهشت‌ماه امسال آغاز به کار کرده است.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با اشاره به همکاری مستمر این دستگاه اجتماعی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا، گفت: علیرغم تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر خروج بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) از شمول مراکز ارجاع بیماران کرونایی، همواره یک بخش ۲۵ تخته ویژه بیماران کرونایی تخصیص پیدا کرده است.

قنبرپور با بیان اینکه تخت‌های ICU این بیمارستان نیز تماما در اختیار بیماران کووید۱۹ بوده، افزود: ۱۰۰ درصد تختهای ICU بیمارستان از زمان شروع بحران کرونا تاکنون در اختیار بیماران مبتلا به این ویروس منحوس بوده است.

وی با بیان اینکه این مدیریت تا پایان بحران کرونا در خدمت مردم و ستاد مدیریت بیماری کرونا است، گفت: تعداد تخت‌ های ICU در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)رشت در حال حاضر به ۱۸ تخت رسیده و تا پایان بحران کرونا در خدمت بیماران کوویدی باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول