اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فامنین/ دستگیری ۳۹ متهم

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فامنین از دستگیری ۳۹ متهم خبر داد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در فامنین/ دستگیری ۳۹ متهم

علی‌حسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فامنین با شاره به دستگیری ۳۹ نفر متهم در جریان تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز اظهار کرد: این اقدام طی ۱۰ روز گذشته در این شهرستان انجام شد.

وی افزود: در اجرای این طرح، دو فقره موتورسیکلت سرقتی، دو فقره سرقت اماکن خصوصی، دو فقره سرقت کابل برق، سه فقره سرقت معابر، مقدار ۱۱۲ گرم انواع مواد مخدر، ۱۱۹ راس احشام بدون مجوز و قاچاق، ۱۰ تن چوب قاچاق، دو دستگاه بیت کوین، دو دستگاه کولر گازی و ۳۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در ادامه گفت: در این طرح تعداد سه نفر سارق موتورسیکلت، سه سارق اماکن خصوصی، دو نفر سارق معابر عمومی، سه نفر سارق کابل برق، ۱۹ نفر خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر، هفت نفر در خصوص قاچاق کالا و یک نفر در حوزه مفاسد اجتماعی دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شده‌اند، گفت: در این مدت تعداد پنج دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف شد.

حیدری از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول