اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

مطالبه داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت در فارس من: آزمون پس از امتحانات دانشگاه برگزار شود

تعدادی از داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت با ثبت سوژه‌ای خواستار برگزاری پس از امتحانات دانشگاه و در تیرماه شده‌اند.

مطالبه داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت در فارس من: آزمون پس از امتحانات دانشگاه برگزار شود

به گزارش خبرنگار فارس‌من خبرگزاری فارس با شروع موج چهارم کرونا در آغاز سال ۱۴۰۰ آزمون‌ها یکی پس از دیگری به تاخیر افتاد در این بین آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از جمله آزمون‌هایی بود که که پس از چندین بار تعویق قرار شد در تاریخ 24 و 23 اردیبهشت برگزار شود که با شدت گرفتن کرونا این تاریخ به تعویق افتاد. اما نگرانی داوطلبان نیز همچنان ادامه دارد چون اغلب داوطلبان از کادر درمان وزارت بهداشت هستند که اکنون در مراکز درمانی مشغول درمان بیمارن کرونایی‌اند.

تعدادی از از داوطبان که بیش از ۸۰۰۰ نفر هستند با ثبت سوژه‌های متفاوت خواستار تعویق این آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به بعد از موج چهارم کرونا و امتحانات دانشگاه هستند.

مخاطبان این پویش‌های ثبت شده در فارس من با بیان اینکه داوطلبان دچار سردرگمی‌شده ‌اند گفتند: 

در اطلاعیه‌ای که چند روز گذشته از طرف دانشگاه منتشر شد آزمون از تاریخ 30 اردیبهشت به تعویق افتاد ولی ما بیم آن را داریم که این آزمون در بین امتحانات ترم آخر دانشگاه گرفته شود.

یکی از این مخاطبان با اشاره به ‌اینکه وی رتبه چهار کنکور وزارت بهداشت بوده خواستار این شد که با توجه به اینکه عمده دروس تخصصی بوده و شرکت کنندگان در آزمون ارشد وزارت بهداشت با توجه به فعالیت در بیمارستان وقتی برای مطالعه نداشته‌اند خواستار تعویق این آزمون شد.

 

وی گفت: من از طرف گروه‌های مشاوره، تصویربرداری، پرستاری و سایر گروه‌های ارشد وزارت بهداشت این مطالبه را دارم که به دلیل‌ اینکه این آزمون در تیرماه و پس از موج چهارم کرونا و امتحانات ترم آخر دانشجویان کارشناسی برگزار شود زیرا اکنون باید بیشتر حواسمان به کار در مراکز درمانی باشد.

این داوطلب کنکور ارشد وزارت بهداشت با این پیشنهاد که بهتر است برای زمان کنکور از دانشجویان نظر سنجی شود اذعان داشت: ما اکنون با بیماران کرونایی در بیمارستان سروکار داریم و این بیم وجود دارد که درگیر این بیماری شده و نتوانیم در آزمون شرکت کنیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول