اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزیره کیش کارگاه بزرگ سازندگی و کسب و کار است

در مراسم روز جهانی کارگر با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان از نیروهای مجموعه میکامال تقدیر شد.

جزیره کیش کارگاه بزرگ سازندگی و کسب و کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان ضمن تبریک روز جهانی کارگر، جزیره کیش را کارگاه بزرگ سازندگی برشمرد و عنوان کرد: پیرورهنمود و تاکید رهبر معظم انقلاب درسالهای اخیر به حوزه کارگران و عوامل تولید و نام گذاری سال در حوزه های اقتصادی از جمله رونق تولید، رفع موانع و پشتیبانی ها ، نگاه ها و توجهات به سمت کسب و کار ها هدایت شده است.

وی با بیان اینکه رسالت ما درروزجهانی کارگرحمایت از محیط های کسب و کار و کارگری و خدمات و تلاش های آن ها است، افزود: خوشبختانه جزیره کیش با 95 درصد جمعیت فعال اقتصادی نرخ قابل قبولی در این حوزه دارد که سیاست های سازمان منطقه آزاد برای توسعه و حفظ این رونق موثر بوده است .

به گفته پورعلی، حمایت از سرمایه گذاری و محیط های ساخت و ساز وعمرانی به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا، تقویت سیستم نظارت و استاندارد سازی شرایط کار درجهت کاهش سوانح و حوادث، کمک به مهارت افزایی و توسعه آموزش های مهارتی وظیفه ، ازجمله اقدامات موثر سازمان منطقه آزاد کیش برای ارتقاء و بهبود شرایط فعالیت جامعه کارگری است.

سعید پورعلی در ادامه بیان داشت: فضا و شرایط ایمن کاری در مجموعه میکا مال،رعایت استاندارد ها همراه با حمایت ازایمنی و سلامت کارگران نشان از اهتمام ویژه سرمایه گذار این طرح دارد که برای نیروی انسانی بیش از هر چیز دیگر ارزش قائل است.

وی ضمن قدر دانی از مجموعه میکا برای حفظ ایمنی و سلامت کارگران گفت: پیام این روز برای حفظ ایمنی، سلامت و استاندارد همچنین ارتقا بهداشت نیروهای کار باید به گوش جامعه کارگری و کارفرمایان برسد و در اولویت قرار گیرد تا علاوه بر ارزش های انسانی، رونق کسب و کار ها در جزیره دچار اخلال نشود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در پایان از تمامی سرمایه گذاران جزیره برای ایجاد فضا های کسب و کارو فرصت های شغلی متعدد تشکر کرد و حمایت آنها برای توسعه فرصت های شغلی و ایجاد محیط های کار ایمن با کمترین آسیب ها و سوانح را خواستار شد.

همچنین محمدعلی جلایر مدیر واحد کار و خدمات اشتغال منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران مجموعه میکا برای موفقیت در حفظ ایمنی کار در جامعه کارگری خود عنوان کرد: باید برای ایجاد محیط های امن کاری و رعایت الزامات ایمنی در کارگاه ها فرهنگ سازی کنیم و در این زمینه ها بازرسی و رصد محیط های کاری به صورت مستمر انجام شود.

 کشتکار سرمایه‌گذار این طرح نیز با تبریک روز کارگر و اشاره به فعالیت500 نیروی کار در این مجموعه گفت: با شیوع ویروس کرونا و اهمیت رصد کمپ های کارگری ، با تلاش های مجدانه کادر بهداشت و درمان جزیره و توصیه های بهداشتی بخش درمان کیش، روزانه کارگران رصد شدند و لوازم بهداشتی رایگان در اختیار آنها قرار گرفت.

وی افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس و مهار آن تدابیر لازم اندیشیده شد تا کانون انتشار شیوع ویروس نباشیم.

گفتنی است در این مراسم از 18کارگردر بخش پیمانکاران خارجی و 20 نفر در بخش پیمانکاران داخلی مجموعه میکا با اهدا گل تقدیر شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول