اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مسابقات کاراته وان لیسبون| دو مدال برنز به عباسعلی و گنج زاده رسید

با پایان دیدارهای رده بندی مسابقات کاراته وان لیسبون 2021 تیم ایران صاحب دو مدال برنز شد.

مسابقات کاراته وان لیسبون| دو مدال برنز به عباسعلی و گنج زاده رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، در روز پایانی مسابقات کاراته وان لیسبون 2021، ابتدا دیدارهای رده بندی برگزار شد که طی آن تیم کاراته مردان و زنان ایران صاحب دو مدال برنز شدند.

در وزن  کمتر از 50 کیلوگرم بانوان، سارا بهمنیار در دیدار رده بندی به مصاف آلکساندرا ریچی از فرانسه (قهرمان جهان در سال 2016) رفت و در نهایت با نتیجه 10 بر 2 شکست خورد تا دستش از رسیدن به مدال برنز کوتاه بماند.

در وزن کمتر از 61 کیلوگرم بانوان، رزیتا علیپور در دیدار رده بندی مقابل مروه کوبان از ترکیه ( قهرمان اروپا و نفر سوم رنکینگ المپیک) قرار گرفت و در پایان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. با این باخت علیپور نتوانست در لیسبون به مدال برنز برسد.

در وزن بیشتر از 68 کیلوگرم بانوان، حمیده عباسعلی با نتیجه 3 بر یک الینا چاتزیلادو از یونان (قهرمان جهان در سال 2018) را شکست داد. عباسعلی با این پیروزی صاحب مدال برنز شد. این مدال پس از دوری یک ساله عباسعلی از تاتامی به دلیل مصدومیت، به دست آمد.

در وزن بیشتر از 84 کیلوگرم آقایان ، سجاد گنج زاده در دیدار رده بندی به مصاف مهدی فیلالی از فرانسه (نایب قهرمان امیدهای جهان در سال 2019) رفت و موفق شد این کاراته کا را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد تا صاحب مدال برنز شود.

بدین ترتیب از 4 شانس موجود برای کسب مدال برنز، نمایندگان کاراته ایران صاحب دو مدال برنز شدند.

دیدارهای فینال کاراته وان لیسبون از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و بهمن عسگری در وزن کمتر از 75 کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب در وزن کمتر از 84 کیلوگرم به روی تاتامی می‌روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول