اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۲۰۶۶/ شهید حاج‌میرزا محمد سلگی: راه نجات در پیروی از ولایت‌فقیه است

شهید حاج‌میرزا محمد سلگی در وصیت‌نامه خود آورده است «راه نجات دنیا و آخرت ما در گرو پیروی از ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب است».

۲۰۶۶/ شهید حاج‌میرزا محمد سلگی: راه نجات در پیروی از ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید حاج‌میرزا محمد سلگی:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

(اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْتَوْدِعُکَ الْیَوْمَ دِینِی وَ نَفْسِی وَ مَالِی وَ أَهْلِی وَ وُلْدِی وَ جَمِیعَ جِیرَانِی وَ إِخْوَانِنَا الْمُؤْمِنِینَ وَ الشَّاهِدَ مِنَّا وَ الْغَائِبَ عَنَّا)

«خدایا من امروز دین، جان، دارایی، فرزندان و تمام همسایگان و برادران مؤمن خویش را از شاهدان گرفته تا غایبان به تو می‌سپارم».

امیرمؤمنان(ع) نظام و حکومت برای جامعه را همانند رشته تسبیح برای دانه‌های آن می‌دانند که بهره‌گیری از دانه‌ها بدون آن ممکن نیست، از همین رو در آموزه‌های دینی مطالب فراوانی درباره نظام اسلامی آمده است، از جمله وجود حاکمی عادل در رأس حکومت از مسلمات دین اسلام شمرده‌ شده است. چون مردمان این دنیا به آن نیاز دارند تا در امور دنیا و آخرت خود به آن پناه ببرند و اگر رهبری آگاه نداشته باشند در زندگی گرفتار و نابسامانی خواهند شد.

لذا در این راستا امام رضا(ع) فرمود: اگر برای مردم امام و رهبری توانا، امانت‌دار، نگهبان و پاک دست و عادل قرار داده نمی‌شد آئین و دین از بین می‌رفت. پس فقیه دانا، پرهیزکار به‌عنوان ولایت‌فقیه لازم است تا مردم از او پیروی کنند تا در سایه آن به دین و دنیای خود بپردازند.

پس با صدق دل عرض می‌کنم با نزدیک به ۶۰ و اندی سال عمر و چند دهه فعالیت مستمر در نظام مقدس جمهوری اسلامی باتجربه به این واقعیت، دریافتم که راه نجات دنیا و آخرت ما در گرو پیروی از ولایت‌فقیه و رهبری معظم انقلاب است؛ پس در گذشته، حال و آینده می‌طلبد به‌عنوان یک امر واجب برای حفظ وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به این ریسمان الهی چنگ بزنیم و از آن پیروی کنیم.

پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنید که به یاری خدا پیروزی نزدیک است. نه انقلاب اسلامی دست از حق و مبارزه با باطل و ستم برمی‌دارد و نه دشمنان اسلام دست از توطئه و ظلم و ستم و چپاول برمی‌دارند و در نهایت یا باید باطل و استکبار از بین برود و تن به‌حق دهد یا ما باید مثل ارباب شهیدمان سیدالشهدا حسین (ع) به شهادت برسیم و از روی زمین برداشته شویم.

البته در طول این مدت وعده الهی با ما بوده و با دست‌خالی هم با حکومت تا بن دندان مسلح شاه طاغوتی و در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم و هم در این چند دهه در مبارزهٔ بدون وقفه با استکبار جهانی و همه همراهان و هم‌پیمانان آن‌ها پیروز شده‌ایم.

وعده خداوند متعال تاکنون تحقق‌یافته است؛ پس ای امت شهیدپرور پشت سر ولایت‌فقیه و رهبر حسینی‌تبار انقلاب حرکت کنید که ان‌شاءالله پیروزی به لطف خدا و حمایت آقا و مولایمان امام زمان(عج) نزدیک است.

انتهای پیام/ 89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول