اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت به جای اجرای وظایف، حاشیه سازی می‌کند/ روحانی و جهانگیری همچنان درگیر سراب غرب هستند

نماینده ساوجبلاغ در مجلس گفت: جهانگیری با ادبیاتی خاص با جنگ روانی و حاشیه سازی در حال فرار از پاسخگویی است در حالیکه سوءمدیریت و عملکرد این دولت در کف جامعه مشهود است.

دولت به جای اجرای وظایف، حاشیه سازی می‌کند/ روحانی و جهانگیری همچنان درگیر سراب غرب هستند

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و فرار از پاسخگویی وی در خصوص ضعف دستاوردهای دولت اظهار داشت: در طول هشت سال اخیر که دولت تدبیر و امید روی کار آمده ما نه شاهد تدبیری در امور بودیم و نه امیدی به رفع مشکلات مردم.

وی افزود:‌ متأسفانه دولت یازدهم و دوازدهم به دنبال حاشیه‌سازی بوده و هیچگاه توجهی به زندگی مردم نداشته‌اند و گرایش زندگی اشرافی در مسئولین وجه واضح است. 

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور شوراهای مجلس تصریح کرد: سوءمدیریت در طول هشت سال اخیر در دولت به نام حسن روحانی و اسحاق جهانگیری و تفکر و نگاه آنان بوده است و همین نگاه این افراد به بیرون از کشور برای رفع مشکلات باعث شد که دستاوردی نصیب کشورمان نشود این در حالی است که تمام تلاش این افراد و اعضای کابینه رؤیت لبخند بیگانگان و یا قدم زدن با آنها بوده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه دولت حسن روحانی همچنان در سراب رفع مشکلات با نیم‌نگاه غربی‌ها به سر می‌برد؛ جهانگیری به جای منت گذاشتن بر سر مردم بایستی پاسخگوی مردم و قوه قضاییه باشد چرا که معاون اول رئیس جمهور مدافع این حرکت بود و هست.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه جهانگیری مدافع بسیاری از خرابکاری‌ها و آبروریزی‌های متعدد در دولت است، گفت:‌ اظهارات اخیرجهانگیری شو انتخاباتی دولت است و به جای اینکه پاسخگو باشد به دنبال فرار از پاسخگویی است در حالیکه دولتمردان باید پاسخگوی ناکارآمدی‌های متعددی باشند و همین ناکارآمدی در کف جامعه وجود دارد.

حدادی عنوان کرد: افزایش تورم، طلاق، ناامیدی، آسیب‌های اجتماعی و ... در همه عرصه‌ها را شاهد هستیم که این موضوعات نشانه ناکارآمدی دولت است.

وی افزود: جهانگیری با ادبیات و به شیوه جنگ روانی در حال فرار از پاسخگویی است در حالیکه بایستی درباره سومدیریت و عملکرد این دولت پاسخ دهد زیرا در هیچکدام از حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی عملکرد مورد انتظار مردم  را نداشتند و اعضای این دولت محلی از اعراب ندارند و با آنکه در مقطعی قول‌هایی به مردم دادند اما به هیچکدام از این وعده‌ها عمل نکردند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول